Tabung

28 January 2016

Dexandra Pilihan Aku

Sekarang ni dah makin pemes da perfume ni..Makin ramai yg pakai dan banyak feedback positif yg dapat drp pemakaian perfume nih.. Perfume ni dia pakai pati ori, so dia memang tahan lama ( depends pada badan seseorang ) , boleh bawak solat, perfume dia comel je memang blh bwk ke mana2, letak je dlm beg, tak berat mana pon..


Aku ni memang ikuti pasal perfume ni sblm depa diwujudkan lagi..Kiranya aku ni berkawan dgn founder dia sejak awal2 lagi depa jual perfume original rejected.. Depa datang idea nak wujudkan perfume Dexandra ni pon disebabkan permintaan terhadap perfume amat tinggi, tp kemasukan perfume ori reject ni x menentu...Kadang perfume yg customer nak, susah sangat nak dapat..Dah kata ori reject kan, so mana kita tahu perfume tu nak kena reject ke x, so yg dapat adalah random.. So drp situ lah terilhamnya perfume Dexandra nih..Bagus kan founder ni, dia cri solution untuk penggemar2 perfume original..hehe..


Aku pon sebelum ni xde lah kisah sangat pon pasal perfume..Aku pakai je perfume ape2, janji bau sedap kat hidung aku..Tapi sejak aku dh kenal Dexandra ni, memang aku tak pandang lain..Aku guna yg ni je..Duk tukar2 bau depa je..Semua bau best terpulang pada hati masing2 sebab ada yg suka bau vanilla, ada yg suka bau segar dan sebagainya...Aku lebih suka bau segar tapi aku xkisah pon kalau org bagi aku bau2 lain..kiki..tu kalau org bagi..kalau beli sendiri aku pilih yg segar2 lah...


Disebabkan selalu duk beli perfume ni,  aku dah daftar jadi agent da..Dalam duk pakai sendiri, boleh jugak aku tambah pendapatan seisi keluarga aku, kan?? Kalau ada yg berminat nak beli boleh contact aku 01128071064.. wasap dan mesej shj..NO CALL..

Ada pelbagai jenis bau..Korang boleh pegi ke CammyLia Collection untuk lihat pilihan senarai yang ada..Kalau tak sure bau dia, korg blh la wasap aku tanya details eh...Tak pe, aku x makan org pon..





3 comments:

safurara said...

rara mmg jatuh hati sgt sgt dgn dexandra ni. hebat!

Cikna said...

Member Cikna pun de jual gak perfume ni sebotol rm65 tp Cikna ttp setia ngan vanilla musk by Avon,huhuu.... Mungkin 1hari nnti t'buka hati ni utk b'alih arah,huhuu....;-)

dalila said...

mcm best je..mcm nk try je..