Tabung

27 January 2016

Eh, makin melampau plak dia

Ramai betul yg update pasal folower makin berkurang kan?? Aku pon x terkecuali.. Mulanya aku ingatkan memang depa2 ni sengaja unfolo aku..Yelah blog aku kan bukan best sgt..Update pon kadang2 jer.. Tp rupa2 nya ramai yg menerima nasib mcm aku..So aku xde lah rasa sedih or sentap sangat kan, hihihi...


Tapi kan, yg buat aku sampai tulis entry ni kan..Sblm ni ada berkurang jugak tp mcm malas nak tulis bab ni..Sb ak tgk mcm sikit je berkurang...Tp kan, eh2...skrg ni aku tgk makin banyak plak kurangnya.. Sampai puluh2 kot..Melampau sungguh..Dh makin sikit plak folower aku..walaupon dlm banyak2 tu x semua singgah balik ke blog aku tapi bila tgk jumlah folower tu rasa terubat la hati ni untuk menaip lagi dan lagi..Tp bila tgk makin berkurang..aduhhh....


Aku ada baca sekilas pandang kat blog sis Diana..Dlm BI plak tu..Tu yg jadi sekilas pandang je tu hehe..Aku baca yg ada tulisan BM ye..AMpun ye sis Diana..ekeke..Dia kata kalo pakai ID selain gugel memang auto akan delete, tu pasal bila folower kita ada yg pakai selain gugel, auto jadi unfolo kita tu..sebab ID depa dh ilang..adeh..boleh pula gitu kan?? Arap betul lah pahaman aku ni ye sis Diana..Hahaha.. Dah la nak dapat sorg folower pon bukan main susahnya...Ni ko senang je buat mslh ye gugel nak rejek2 folower org..hampeh sungguh.hahaha..


Apo nk dikato..

9 comments:

Izyan Balqis said...

alahai, IQ pun sama...baru nak sedap mata mandang nengok folower ramai...tapi berpuluh2 yg hilangnya...sedih mak ni...huuu

InaYusoff said...

loo..
same la..
berkurang nak hampir seratus jugak..

mula mula fikir mungkin orang dah taknak folo kita..
tapi apehal macam unfollow berjemaah lak ni..
yela..sbb nampak macam sekaliguss..

tapi takpela..
nak wat camne..
blog kita mmg sendu..
terima je la..

Nour Adieb said...

larrr, patutlah... terkujat juga bila buka blog tngk follower hilang dekat 100

YunFila said...

Patutlah makin ramai follower ghaib...

Julia Johari said...

sama dear...menerima nasib yg sama follower byk kurang

Unknown said...

sm jugak makin berkurangan. dah lebih 300++ hilang. apala pakcik gugel ni, cuba buat dri dulu, nanti org akan buat terus akaun gugel. x la jd mcm ni..

mesti nanti akan jd kurang lagik..misi pembersihan tu

raihanah said...

google ada buat something ek? rasa juga berkurangan tu

nuyui a.k.a miss YUI said...

huuu mmg ramai jd cmtu..

Xx said...

sama la sya. mcm dah tak snmangat nak promote blogg.. huhuhhhuh.. anyway jmpts singgah blogg http://wanieseuk.blogspot.my/2016/01/songket-preview.html