Tabung

30 January 2016

Perjalanan Pulang ke Negeri TMJ

Bersiaran dari kampung suami..

Tak rancang pon ... Malam sblm tu, ttbe incik suami ajak blk kg dia.. dh malam memang tak la aku nak blk.. Dah la kemas apa pon tak.. Baju pn byk tak bsuh lagi..Aku ajak blk pagi esk nya je.. Tak kuasa aku tau benda tgesa2 ni... nanti ngantuk benti rnr tdo.. tak best langsung kan.. hehe..

So semalam kol 10 pagi kami bgerak balik ke Labis.. Singgah sarapan kat Dengkil.. Dlm kol 11 lbh gak la bru gerak semula.. Aku ikut jalan belakang, masuk tol Nilai dan exit Tangkak.. memang jalan selalu kami mcm ni lah.. Harga tol pon dah naik.... hampeh sungguh.. Serba naik.. Rsa mcm ritu dh naik, naik lagi ke??

Dlm duk bosan aku dalam kete tu, selpiaq sekupang dua.. hehe.. Jem plak tu kat haiway, banyak plak kete semalam.. Seme blk johor ke apa? hehe







Anak2 tido senang sikit..Borak2 ngn hubby tanpa gangguan..kikiki 

Arini tak tahu nak g mana... Bosan tu bosan tp paham sendiri lah keadaannya.. hihi ... Dpt blk kg ni pon bersyukur da.. Aku ajak mggu dpn blk kg aku plak, tp mcm proposal kena tolak je huhu.. Nyampah rasa tau!



5 comments:

Cikna said...

Klu lalu tol plus tu agak2 bpe jam... Nape xikut lekas kua pilah-tangkak dlm 2jam kot,jln pun lengang je...

Cikna said...

Isyhh, mne leh proposal ditolak kena la fair&squarekn...;-)

Farahain ZFA said...

ain singgah sini :)

IQ = Iez Qis said...

uuu..seronoknya balik kampung...rindu nak balik kampung jugak..huhu

dalila said...

uikss..proposal ditolak?hihi..
kene bincang elok2 ni..