Tabung

08 January 2013

Menang Contest Dari Blog Ceeramoon

Assalamualaikum... Slmt petang..

Dalam pada aku kecewa hari ni kan..Adalah plak benda yg tak disangka2 aku dapat..hehe..Tgk tajuk pon korunk dh dapat teka kan..Yeeeeeerr aku menang contest yg Ceera tu buat..Ak teka nama Comfort Putih tu apa..Aku sesaje je teka...Tak sangka plak ada luck hihi.. TQ Ceera sbb pilih aku yer..

Tapi kan mslhnye ceera cakap hadiah tu kat nuffnang...Nuff kat celah mane pon aku xtahu..Baru je excited melebar senyum sbb dpt adiah free.. Sabun cecair Breeze dan Pelembut Kain Comfort..Tapi bila tahu kne amik sndiri kat pejabat Nuff, ak sedey..Yelah,bile masa aku nak g amik..Dah la xtahu hala tuju pon..huhu.. Ceera ckp kalo pemenang xleh nak g amik adiah tu...Dia nak bg kat org lain..uwaaaaa..sedeynya..So sblm aku mengalah, aku try la tgk nuff tu kat mana dlu..Kalo sng utk aku pegi, aku g amik lah..Kalo mcm susah je, terpaksalah aku akui itu bukan rezeki aku..

Tapi ape pon, bile emel aku tercatat kat blog ceera, dh buat aku happy..hehe..Bukan sng aku nak menang kalo masuk contest tau..Rezeki baby nih..ekekeke...Mekasih byk2 yer ceera...Xde pe nak di ucapkan selain terima kasih...hihihi...Lebih2 je kan keterujaan aku nih..wakakaka...lucu...

3 comments:

Unknown said...

wah tahniah..

Anna Boleyn said...


Wahh bestnye! Congrats dear.. :)

Hafizah said...

wah..congrats2..cpt masuk contest byk2 lg..mn tau tgh luck. huhu..
len kali nk try jugakla