Tabung

30 January 2013

ND Lala Bengang Dengan Shanaaz

Assalamualaikum.. Selamat pagi...

Ni lagi satu berita hangat yang semakin menjadi-jadi..
Heran bin pelik betul Cammy rasa lah...Hubungan antara Shila n Shanaaz ni sebenarnya direstui ke tidak? Kalo tengok pada gaya ND Lala ni, dia mcm x suka je pada Shanaaz..Ada je kenyataan2 yg kurang enak di baca pasal pasangan ni sejak akhir2 ni...Semenjak Shila dh makin pemes ni..Haih..


Yelah kalo betul Shanaaz jenis panas baran kan, ibu bapa mane nak biar anak dia kawen ngn org mcm tu..Kang beberapa bulan kawen dh kena tangan2..Tapi xtahu la cete tu betul ke tidak kan..Cume gosip2 jer..Shila pon xpenah akui betul ke tidak..Tp korang agak2 la kn, sebab ape ND Lala mcm x suka kat Shanaaz tu?? Mesti ada something wrong kan??


Shanaaz ni pon satu...Dah nyata2 ibu bapa Shila xnak anak dia kawen lagi, yg dia x hbis2 kuarkan kenyataan by kenyataan pasal kawen tu apesal..Belom jumpa,belum bincang apa2 lagi dh mcm2 dia ckp..Memang la org tua tu bengang..Mcm membelakangkan keluarga..Siap ckp kalo ibu bapa Shila larang pon nak dtg risik jugak..Adeh..Mcm org xtahu malu je ckp gtu..Mcm org terdesak jer...Ke dia saje nak tumpang populariti Shila??? jeng..jeng..jeng..hehehe..Malas la nak komen banyak..Nanti jadi fitnah plak...Kite tunggu jelah kan cmne kesudahan kisah percintaan Shila n Shanaaz ni...hehehe...


2 comments:

Hafizah said...

klu ade button like dh tekan dh..huhu.. setuju la sgt...hormatla skit org tue shila tu kan..

Aku Penghibur said...

ermmm kalau jadi ayah dia pon mesti bengang jgk kan ..ermm apa pon doa kan terbaik untuk mereka