Tabung

25 July 2013

Perkembangan Terbaru Arfan

Arini umo Arfan dah 3bulan 3minggu..Dan semalam dia mencipta sejarah sebab dah boleh meniarap sendiri..Haha..lucu sangat tgk dia gigih betul nak pusingkan badan dia tu..Aku x pasan pon masa mula2 dia nak meniarap tu, tgk2 dh meniarap..Hahaha..terus aku gtau kat hubby suh tgk..Kesian tgk dia, terkial2...kepala dah tegak..tapi dia rimas agaknya duduk mcm tu..Sibuk kepala dia nak tundukkan..Aku risau takut lemas je..Aku pon suh hubby amik pic dia meniarap..Hehehe..Dh selamat pon post kat fb..Kihkih..Ada yang cakap anak aku cepat plak boleh meniarap..Tp aku rasa mcm standard je kn umo mcm ni untuk meniarap..xcepat dan x lambat..Alhamdulillah..Dia membesar ikut usia dia..Minggu depan boleh la buat report kat nurse dh boleh meniarap..Kihkih..sukenye...Sangat teruja okey!!

2x semalam dia meniarap..mcm x caye je..tp ble dia dh meniarap tu, dia dh x pandai nak pusingkan balik bdn dia.hahaha..terpaksa la aku yg tlg pusingkan sbb dia dh nangis..muka dia dh tonyoh2 kat tilam..xpe2...awal lagi..nanti lama2 Arfan pndi la pusing bdn sendiri ye syg..hehe..Anak mama memang gud boy..

Tapi yg merisaukn aku, kang kat umah pengasuh dia tido dlm buai..Kalo dh pndi meniarap tu kne pantau ckit la..takut tgh2 tdo dia meniarap plak..x pasal2 lemas anak aku..Nauzubillah..Arap pengasuh dia alert la sbb ak dh maklumkan pg td..Arfan pon skrg ni makin kuat membebel..bising je mulut dia..nak je geget2..haih..kalo aku cium mulut dia atau pp dia ke, bukan men galak lagi..mengekek2 suka..hehe..Arfan2..Rindu plak tetibe hehe..

Tadi thari pegi Alamanda..Niat nak cri baju dan suar jeans untuk hubby..tapi risau kang size x kena..So last2 terbeli baju anak plak..ahaks.xpelah..baju hubby kne ajak dia sndiri..dia tu susah ckit nak berkenan..Nanti ak beli ada je dia complaint nyampah je..elok2 rasa ikhlas beli, tetibe jadi sakit ati trs x ikhlas..hahaha..acaner?? Baju aku?? memang ak x pk lgsg..Ak pakai je baju kurung yg jarang pakai..Lg pon kat kg belah hubby mane penah tgk aku pakai bju kurung..hehe..Kire halal r kalo pakai baju ari2 pegi keje pon..hahaha..xpelah..bukan berjln sgt pon nanti..Dh besar xpyh nak raya sgt..Skrg ni giliran anak plak..So biar anak jelah yg hensem2 di pagi raya :-) ye dak??

note : patutlah arfan demam selasa lepas upenye dmm nak meniarap..hehe.

No comments: