Tabung

12 January 2014

Ragam Anak Sorang

Ni kisah 2 hari lepas rasanya..
Skrg ni ujung minggu duduk je kat umah..
Malas nak keluar + xde ongkos nak berjimba2..hihi..
Melainkan kalo ada yg mengajak, blh la slow2 kuar..

Duk kat umah melayan si kecik Arfan tu jelah.
Dh banyak akal dia skrg..
Dh pandai main sorg2..
Aku biar je mainan dia sepah2..
Kalo tersusun je, dia xnak main plak..

Alaa mainan pn bkn byk mane..Haha..
1bakul kecik je pon..
Aku suka betul bila tgk dia duk main sorg2..Hehe.
Tak sangka anak aku dh makin besar..
Rasa mcm baru je tgk dia keluar dri perut aku nih..
Lagi 3bulan nak masuk setahun..Aduhai syg..
Cepatnya ko membesar nak..Masa cepat btl berlalu..

Sekarang ni dia memang xleh berenggang ngn aku..
Org kata anak laki memang mcm tu eh, rpt ngn mak??
Xtahu la aku..
Aku rasa mungkin sbb masa aku lebih byk dgn dia berbanding dia ngn papa nya..
Yelah, dia kan bf so di ctu ikatan mungkin jadi erat lebih lg, kan??

Aku bergerak sikit je pon, dia dh nangis nak mengikut.
Nampak aku xde, dh pndi p merangkak masuk bilik cri aku..Haha.
Tengok ak xde dlm bilik, smbil nangis dia cri plak kat dapur..
Serius, anak aku sangat cerdik..Hihi..Syukur..ALhamdulillah..
Perkembangan tumbesaran dia sangat baik dan mengikut pertumbuhan umur dia..

Tengok jelah ape yg dia cari kat dlm gambar eh..
tertonggeng2 kekdahnya...
Kena sentiasa alert, xleh biar..Kang ada je tetibe nmpk mlt tgh ngunyah..






4 comments:

Shark Kay said...

hehehe..
bahaya tu kaka komputer ada ctu..
sikit masa legi bleh capai tu.

QasehnyaRania said...

bahaya komupter tu mama.
takut ditarik jatuh nnti. cepat bertindak ye.

Invisible Me said...

kena tengok selalu ni. Semakin besar semakin dia nak capai semua benda :)

Aisy Nasiha said...

Di fasa mengutip n meneroka ya... budak lelaki mmg lasak, mamanya kena sentiasa berjaga.. lagi satu bab kemas...adoi..akak faham sgt...