Tabung

15 January 2014

Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

Bismillah..


Come join us!! Here!!
**Kalau lah aku ditakdirkan menang wang RM300 ni, aku nak buat belanja barang dapur, cuci gigi atau bayar hutang yang mana tertinggal**

Jom lah sertai..Hadiah2 nye sangat menarik..
Semoga ada rezeki aku..kikiki..Amiiinn..
Kalo korang rasa x phm mcm mana nak join, korg boleh pegi kat sini yer..Ada ditunjukkan cara2 nak join contest ni mcm mane..Hehehe....Selamat berjaya utk semua :-)

4 comments:

QasehnyaRania said...

good luck

Wirda Amir said...

Goodluck....

Sally Yatiey said...

Goodluck ;D

Putri said...

Gud luck.saya slalu jugak beli brg di nile sebab murah