Tabung

03 September 2015

Buat Tahlil, Tapi....

Buka FB arini ternampak la post yg x sepatutnya... Tajuk buat tahlil...tapi...bergambar bukan main hepi2, muncung2 mulut mcm hepinye aku duk bertahlil ye...Ape nak jadi zaman skrg ek?? huhu.. Tak paham la dengan manusia skrg ni.. Dengan si isteri arwah pon sama naik je..Bahagia ke apa suami meninggal? huhu...Dah la lepas suami meninggal, bukan main berubah dia..Terus transfer ke freehair.. Dhsyt sungguh..Dia x kesian ke kat arwah suami dia ye? Aku plak yg pk bukan2.. Itu lah sang suami, semasa idup mungkin x titik beratkan benda tu, bila dh meninggal isteri tak amik peduli.. Skrg bukan main vouge lagi..selalu duk uplod pic kat fb dengan gaya2 menggoda... Padahal suami meninggal tak sampai setahun lagi kot...Kawan2 plak, adeh......Serius aku tak paham...


p/s : dh seminggu x masuk opis..arini baru menampakkan muka..hehe...bahagia nya seminggu jadi surirumah..hahaha

10 comments:

Asha Lya said...

X fhm la da sestgh manusia brfikiran mcm tu kan ermmm..ntahla mcm2 dunia

dalila said...

adoii..
sape tu?kwn mila ke artis?
blh plak cmtu..suke kot hsbnd dh xde..

Nur.Fiza said...

Assalamualaikum, yang bergambar happy semacam masa tahlil pernah la tengok. Tapi yang da ke 100 hari. Tapi bab isteri bertukar 360 darjah tu tak pernah. Huhu Nauzubillahminzalik.

Mila Hilas said...

bukan kwn mila..arwah tu artis, isteri dia org biasa berkwn dgn sepupu mila..

qaseh dalia said...

biaslah manusia boleh berubah sekelip mata , tapi hrpnya perubahan tu ke arah baik huhu ...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
manusia
macam2 kan

AMIIZAA said...

salams mila

macam sama pulak situasi yg mila cakapkan tu
tadi kak mieja tengok fb kawan (dia producer filem) dia post gambar2 tahlil semua happy2 belaka dengan rakan-rakan artis lain.

tak paham tak paham...

IQ = Iez Qis said...

entah la, dunia dh nak start kiamat dah...huuu

nur nabihah yunus said...

Adat manusia. Mungkin dia tak tahu atau pura2 tak ambil tahu. Saling nasihat menasihati lah. Walaupun pahit kita lihat. Kena banyak bersabar ye dear

adianiez AIDA said...

ye ke?
aduhai sedih aida membacanya.
apa la ye yg difikirkan dlm fikiran.
da bahagian dia gitu mila.
ada la tu yg dirancang dlm minda kot.