Tabung

28 April 2011

Tahniah Kawanku

beb..teruja betul dengar kawan aku sorang ni..dah selamat pon melahirkan baby boy petang semalam. gile kentang dia jawab bile aku tanya sakit tak? xsakit sangat pon..adoii..bestnye..besar okey baby 1st dia ni.. 3.8kg..ish3....gile ah...tembam bam bam memang versi nak kena cubit-cubit ni hihihi...tapi sayang pic nye enggak ade lagi... so terpaksa la aku pakai pic mama baby semasa baby masih di dalam kandungan ahaks..

( weh, aku curi lam fb ko, arap ko xmarah ea..hihi )


sekali lagi aku nak ucap tahniah kat ko weh...selamat menjadi ibu yang bagus untuk anak ko..dan semoga baby mikhael menjadi anak yg soleh suatu hari nanti....TAHNIAH weh!! gile excited aku plak kan lelebih hihihi..

UPDATE : ni pic baby nye tembam gile...baru usia sehari.







nota bulu ketiak wangi : giliran aku bile? sob..sob..sob...

No comments: