Tabung

03 May 2011

Akhirnye Aku Kena Halau..

agak kuang hajor di situ kan..dalam penat-penat balik keje tetibe dapat mesej suh berambus in one week.. umah dh la payah kat cni nak dpt..segera lak tu haha.tapi xpelah..kena hadapi ngan berhemah hehe...kena sabar je kn..mujur lah dh balik kg 4 hari lepas.lepas tension tu..



tapi kan..kalo org yg jenis busuk hati ni.dia xkn duduk diam jer.xkan biar kite hidup tenang ... balik bercuti ngan happy la kn.. tgk2 bilik telah dicerobohi ngan galaknye oleh si tuan umah..di mana privacy aku mcm ni. mmg kuang ajor.. kang main mak bapak tahu plak marah tp mane jati diri ko..suke2 je masuk bilik aku, padahal aku dh kunci pon bilik tu..dh la masuk xkunci balik..ko saje nak suh aku tahu ko masuk bilik aku kn.. kalo ko kunci balik pintu tu pon aku tahu jugak ko masuk sebab aku memang sengaja letak novel ko yg aku bace tu dlm bilik aku.then care aku mmg berkesan bile ko amik balik novel tu secara x langsung memang terbukti ko masuk bilik aku tanpa izin..siap kopak kunci bilik aku lagi..xpe2..aku sabar je..sbb skrg ni barang aku masih ade kat umah ko tu..siap lah ko bile aku dh pindah nanti ape aku nak buat kat umah tu.aku conteng habis semua dinding.baru padan muke ko.. ( dlm hati ade taman, xsanggupnye aku ni )




pagi tadi kalo ko nak tahu..taik kucen yang ko letak dalam bilik air telah aku alih kan ke depan bilik stor.. kucen ko , mmg ko letak kat luar je kn..ko x letak dalam sangkar dia tu kn..aku rase mesti kucen ko skrg ni tgh bermaharalela kat umah tu smbil2 wt corak kat umah ko ngan taik2 'wangi' dia tu...mesti ko suke kan. kucen ko wat hiasan percume cm tu..hehe..selamat lah ko basuh umah arini..rajin2 kan diri ko yer..kan ko nak kurus..sesuai lah tu ...hahahaha...lantak ko lah nak menjerit ke nak histeria ke ape mlm ni..aku x kisah huhu...( walau jauh di sudut hati takut jugak..hahahaha ) kena redha jelah mlm..so aku akan siap kan sekali ngan bala tentera mlm ni.aku xkan balik berseorangan hehe..kalo r tetibe ko masuk bilik aku lagi then sepah2 kan brg aku..ko tggu la kebangkitan aku yer...



aku cume berdoa semoga Tuhan buka kan pintu hati ko menjadi manusia yg solehah dan berjiwa lembut. buang segala dendam kesumat dan perasaan hasad dengki serta segala sikap buruk ko tuh sebelum ko terlambat..abah ko ngah sakit skrg kn.so aku harap ko leh berubah demi abah kesayangan ko tuh..jgn nanti sebab sikap ko tu , ko akan jadi andartu ( aku pon xkawen lagi, jauhkan lah.arap2 jodoh ku cepat smpi ).. aku xnak berdendam ngan ko.dan lepas ni aku cume harap aku xkan penah jupe ko lagi,dan aku akan anggap ko xpenah wujud dalam hidup aku sebelum ni.. dan biar kan aku hidup dengan tenang yer..

2 comments:

mary ann ;) said...

waaa..nape nie?? gado ke??

chiah_ismile said...

bese la kn cik cammy, nmenye manusia ni mmg ade je sfat bsuk ati xterbatas...sabarkan je la dri 2 yeark..