Tabung

05 May 2011

Terima Kasih Tak Terhingga Kepada Yang Sudi Membantu

Assalamualaikum..pembuka bicara pada pagi Jumaat, 6 Mei 2011 :-)

hmmmm....hirup udara segar pagi ni..amat nyaman sampai ke tulang rusuk rasanya..walau pon dalam kepala sarat dengan masalah yang datang secara bertimpa-timpa, tapi x menghalang aku untuk menikmati keindahan ciptaan Tuhan di muka bumi ini :-) Bersyukur kerana masih dikurniakan nyawa untuk terus bernafas dan berbakti kepada negara, agama dan bangsa. Sihat walafiat dan dapat melakukan kerja dengan jayanya :-)

Semalam aku tumpang tido umah kawan aku, nama dia Aqilah ( panggil ayu, tp aku xnak sebut ayu sebab ex housemate aku yg hati busuk pon nama cmtu gak..hehe buleh cmtu? ) Semalam agak kepenatan sikit sebab terpaksa tunggu hilas hantar kete kat aku agak lewat. aku dijemput oleh As ( dia ni memang baik..aku terharu sgt sbb dia sudi teman aku smpi jam 12am..aku harap hubungan sahabat antara aku dan dia akan kekal smpi bile2 walaupon xlama lagi kontrak keje dia nak hbs da..aku tumpang bersedih..hilang da shbt baik aku ) balik dari keje semalam then kami pegi makan kat bangi...aku makan nasi putih ngan nasi daging merah..xsedap la daging dia sebab rangup sgt digorengnye huhuhu...As makan bihun sup...hmm..aku tumpang makan sup dia jugak hehehe..sebab nasi aku kering sgt.

Lepas mkn kami ke alamanda...ingat nak ajak hilas sekali tonton wayang...tapi cete yang nak di tonton tu mcm xramai la plak manusia2 yang nak tonton kan...yang ade pukul 12am..gile ke ape..nak tgk midnite.dh la aku dengan pakai baju kurungnye.hihihi...smlm jadi wanita mithali pakai baju kurung smpi jam 12am. terer kn. nmpk sgt xmandi hahahaha...lepas tu ingat nak tgk Thor..ingatkan ade la versi 2D...tp nan hadoo plak... nak tgk 3D mahal ckit..duit dh la cukup2 mkn je..so kena tahan jelah hati..xleh nak tgk...mula2 decide xnak tgk cete da sebab xde cete best..

Last-last gtau hilas, dia xpyh tgk la.biar aku ngan As je yg tgk..sebab nak cepat hihi.kalo tgu dia dtg nanti dh xde cete yang ada..pastu hilas izinkan..aku pon beli r tiket cete Scream 4 .. boleh lah aku bagi dia 4 bintang. hehe best jugak..tp agak keterlaluan r kan kalo ade kwn yang mcm tu...mintak dijauhkan.huhu...


selesai tgk wayang jam 10.30pm..aku dah risau sebenarnya ..Yelah dah la menumpang umah orang pastu dtg lambat plak kn..awal2 aku dh mesej aku gtau aku lambat.xnak t dia tertunggu2 plak kn.kesian Aqilah..terpaksa tido lambat pasal aku..Terima kasih Aqilah.aku amat menghargainya..dan aku pon berharap hubungan pershbtn yang terjalin antara kite kekal okeh :-)


Dan insan yang paling aku nak wish THANK YOU , TERIMA KASIH, TOCE-TOCE jatuh kepada Hilas. dia ni dh terlalu banyak berkorban pada aku..dia sentiasa ada walau susah dan peritnya keadaan aku. cume aku je selalu x menghargai dia..aku kesian sgt dekat dia..berkorban demi aku..langsung xhirau kn diri dia yang sakit.Thanx awak..awak lah penyelamat sy..kite susah dan senang bersama selama 4 tahun kita kenal.. Hanya awk yang mampu bertahan lama ngan saya , sabar melayan karenah sy..caci maki ketika gaduh awak telan bulat2..sy xpernah hargai awak..skrg ni baru sy sedar..kite memang saling memerlukan..Sy selalu doakan semoga jodoh kite dipercepatkan.mungkin kite akan bahagia lepas ni..dugaan by dugaan kite tempoh bersama.sy harap kite x kan give up okeh..saya sayang awak..Thanx banyak2..



Kembali kepada cete smlm..lam kol 12am aku smpi umah Aqilah..mujur dia lom tido lagi hihihi..rase bersalah je dtg umh org tgh2 mlm...lepas tu mandi2 siapkan diri..baru rase segar dan lega ..nak tido pon lena je.. tido smlm lam kol 1 lebih jugak sebab sibok duk bercete wat happen kat aku ni...hehe..kesian hidup merempat je skrg..mane ntah hala tuju aku kalo kwn2 aku ni xde kn.mesti KeretaKU SyurgaKU jadinye..huhu...Thanx jugak pada Kereta Comelku itu :-)

Tak Lama Lepas Tu... zzzzZZZZzzzZZZ




nota bulu ketiak wangi : yang lucunye...pagi td bangun, Aqilah gtau aku ngigau cakap ape ntah smlm hahaha..penat sgt agaknya

2 comments:

kekodokbulat said...

salam......
hii...sadis sungguh membaca ceritamu ini..mesti kawan awak tu akan ingat pada bulu ketiak sehingga dia sayang nak cabut bebulu dia..hahaha..
sabar yer..semoga semakin kuat n jgn dilayan org mcm tu...kesian kat dia kan!
oppsss smlm poie alamanda yer..saya pun kat sana juga semalam dr 0630-0900..nak tgk wyg tapi citer tak beshhht

Cik Cammy Lia said...

lor awak pon duk kat putrajaya ke? hihi...ntah2 bertepuh bahu kn. ahaks..tuh la nak wt cmne. sll je jupe ngan housemate yg ntah pape huhu..redha je :-)