Tabung

08 May 2011

Update

grrrrr...aku tengah sakit hati ni..aku tengah geram....semalam aku dapat tahu Zairul Azli ( yg dulu penah jadi  kwn, xsangka skrg jadi lawan aka musuh yg paling aku benci ) rupanya xpenah laporkan diri dia kat kem yang baru..siap dia curi kete jiran sebelah umah dia.ish3..kurang ajor betul..xsangka la dia jadi gtu pangai.. sejahat-jahat manusia la dia ni..subhanallah..geramnye akuuuuuu...xtahu dh nak cri dia kat mane.. kalo dia mati baru aku puas hati..dan aku xhalalkan segalanya yang penah dia amik dari aku.. ( versi jahat ) aku xleh lupa ape yg dah dia buat kat aku..mati dalam hutang yg tidak org halalkan, menjawab lah ko di SANA yer..
( aku pon berhutang gak ngan PTPTN, xbyr ag.hehe..arap2 sempat byr la )


entry pendek je petang2 ni...cume nak lepaskan geram pada manusia yg bernama di atas...anak bini beliau di manakah skrg..sakit hati ini x terbendung lagi :-(

3 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

sabar2..
doakan agar die insaf..
(^_^)

Cik Cammy Lia said...

ntah insaf ke x..bile maut dtg menjemput bru ingat kot

[sutera kasih] said...

erkkk..sy pun utang ngn PT huk2

FIRST INTERVIEW, AWAK DAH?
SAYA TAK SUKA PANGGILAN HANGIT!