Tabung

08 May 2011

Tolong Uncle

Selamat malam semua....


Baru balik dari Seremban ni...tadi g beli tiket nok balik kapong ari Jumaak nih, 13hb nge ma ayoh aku..beh nyee rase..dok sabor molek wase dalam hati..nok jupe anok dare aku...hok comel lote..tembam bam bam.. tadi ma aku kabo doh 7kg lebih.baru 4 bulan lebih..geram molek lah aku....dok sabor nok cubit, nok gigit pipi dia... Amsyar tunggu acik balik deh..


Arini penak ckit la weh..pagi td kol 8 pagi dah kuor g kL, nge k.cik dan family bersama adik aku.. p jupe ma n ayah aku kat umoh k.teh..ma ayoh aku mai cni sebab yer nok g kenduri anok dare abang ipar aku hok tgh sakit ( duk spital dungun lening ) moge2 a.ipar aku ni sembuh dan buleh kuo spital cepak2 la...ciang ke anok2 dan kakok aku duk ulang alik tiap2 ari...

Berbalik ke cete aktiviti aki arini sehariang..kol 1030 sapa di Jinjang Utara..cium2 ma ayoh aku. pahtu wish 'SELAMAT HARI IBU'..duk borak-borak sambil tunggu diorg siap.. besh wase bile jupe ramai2..ni duk kupul hbs lagi.baru ade 3 keluarga ( xtermasuk keluarga aku n adik aku r sbb kami belum kahwin..hihi ) 

kol 11.30 lebih kurang gtu, bru gerak p dewan dato' keramat.tmpt berlangsungnye majlis kawen anok dare a.ipar aku tuh..masa sek2 keluarga aku sapa tu, xdok org lagi..hahaha..awal molek kami sapa ctu..wase malu plop..nyungguh molek nok makang free hahaha..duk relax2 lu kononnye malu nok g amik laluh makanan oh.. pahtu bile kena suruh di tuan umoh..masing2 wat dok malu r.. ade la 2,3 jenih lauk aku rase td.. aku amik nasi beriani, pahtu ayam masuk kering ( masok meroh tp kering, xdok kuoh sikit abuk pon) pahtu aku amik jugok bubur kacang ijau oh..nok amik ait oren teruh tgn ade 2 je etek..pahtu g anto lu hok mknn oh.. dok ingat ke air dok amik ag..teruh g jamah mkn..pahtu sumbat laluh mknn ke mulut..rezak molek wase..bile tercekik baru teringak , air dok amik ag.hahaha...

mujur lah aku amik nasi td skit jer..bajet nok control mkn r..hahaha..lauk dia dok sedak skepeng..catering mende au gtu..ade jugop org tepoh wt wedding..aduhai..mungkin muroh kot kang..dok au gop..pahtu aku makan dok hbs pong..aku mkn bubur kacang ijau je.sedak gop..dok manis sgt..molek2 rase buoh doh.. hehe.
pah siak2 makan lake, sibuk plop duk amik gambar..pakai hp adik aku ( hp aku cap itik je, xleh amik gmbr ), hp k.cik, kamera k.su je..aku r hok tukang amik dan tukang jadi model...dok comel ah aku wase td aku pakai sebab tudung tu buatkang muke aku bulat gile.mencikkk aku lihatnye..uwaaaa...aku memang makin bambam bam gile-gile...hukhuk..gane la rupe bile aku dh kawen t.menakutkan lah nok bayang kan.hukhukhuk

kol 1.30 gtu pengantin sapa.aku tukang amik gmbr kamera k.su oh, ckit je aku amik sbb malas nok nebeng sgt.haha..pengantin kai baju songket kaler pepel..pengantin puang oh.malu2 kambing je.hikhik..org nok amik gmbr dia, tp dia p tunduk2 plak.gane gtu..tp aku tgk mekap yer simple je..pahtu tudung yer pakai senget.mesti dok standby mane tu.nok cepat2 agoknye..cian dia..tp dok au kalo mata aku hok 4 ni je yg napok gtu, mata org lain dok.hihihi...

pahtu........eh-eh..baru aku perasan la kan..tajuk entry ni xdok kaitan langsung ngan ape yg aku taip ni..adess..tersasar jauh dari niat sebenarnya nih..hahaha....( smbgn cete xtvt arini..aku smbg next entry jelah ea.mcm pnjg plak je perjlnn cete nih..hihihi ) ...

Yang sebenarnya aku nak korang-korang semua pegi link nih... PICIT DI SINI YERR ....  kot-kot ade yang berkenan ...sape-sape yang buat bisness tu sesuai lah tgk...kalo rase nak iklan kan ape yang dijual tu ngan harga yg muroh..tgk je ler...... mane tahu nanti bisnes bertambah maju :-) 




notabuluketiakwangi : esok aku keje..yahooooooooo















No comments: