Tabung

24 February 2014

....????....

Bila dengar lagu, tgh2 sedih mcm ni mcm ada relate plak
lagu2 ni mcm tahu2 je aku tgh sedih..
Aduhh...apa lagi aku boleh buat?
Kadang aku hilang arah..
Aku cuba untuk jadi kuat..
Dlm diam aku mencari arah..Ak sabarkan diri.
Sentiasa berdoa agar kesabaran aku diberi tinggi.
Tapi jika sesuatu berlaku sabar aku meletup jua.
Aku bukan maksum..

Bila sabar tiada dan kemarahan sdg menguasai diri..
OH aku tak tahu apa aku dh buat..
Aku xboleh nak hormat..Aku menjawab selagi aku mampu..
Kejamnya aku...
Tidak hiraukan airmata yg keluar..MAtahatiku jadi buta.
Terusan menghamburkan kata2 spt peluru sdg menembak sasarannya tanpa henti.
Serius aku kejam..
Kenapa aku ada hati sekeras itu..
Bermain lagi dgn api, memang beginilah nasibnya.
Sesama api..Oh bayangkan lah jika sedang meletus..
Jgn bayangkan please...jgn byg...Nanti diri sendiri mengucap panjang..

APa lagi mampu aku ucapkan
Selain istigfar, selawat dan berdoa..

3 comments:

msredcheesecake said...

kalau org asik provoke kita, mungkin hilang sabar jugak nanti... istighfar dan cuba baiki keadaan

Yumida Huda said...

tabahkan hati k sis. moga menemui jln penyelesaian

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ziarah dari Bunda...