Tabung

24 February 2014

Macam nak tukar jer

Macam dh bosan plak tengok header kartoon tu..
Nak letak muka keluarga sendiri plak.
Macam kebanyakkan blog buat kan?
So org len senang nak kenal kite.

Eh ni bukan stok gile glemer tau..Hehehe..
Alaaa..Skrg ni dh makin aktif berblog, so perlu lah bg org kenal muka..
Senang nak buat urusan nanti..Kikiki..
Nak menjual pon org kenal, so org x takut la..
Lagi pon aku ni stkt ni xde lagi nak menipu org kalo bab2 duit.
Takut woiiii....Kang makan duit x berkat..Patut lah hati mcm x tenang je kan? hehehe

Ada sape2 sudi nak renovate blog aku tak?
Mampu bayar murah2 jer.. Hehehe..

Tq so much!

2 comments:

acik idah said...

Errmm.. memang seronok kalau tukar2 nie.. macam kita susun perabot dirumah... kalau sama jer pun bosan juga kan.. :)

msredcheesecake said...

blog akk pon org edit kan...hheee... tak reti