Tabung

25 February 2014

10 tahun lepas

Hahahaha...konon throwback la ni...kiki..
Semalam anak buat main album..
Tetibe rasa mcm nak tengok album tu..
Lucu gila zaman 10tahun lepas..
Waktu tu umo 18tahun..Baru nak up org kate..wakaka.
Taubat lucu..Ambik gambar bukan main bersilang tangan..
Aku xtahu kenapa, setiap gmbr aku mesti silang tgn..
Macam la gangster benar..Bajet cantik la tu wt mcm tu..
Hahahaha...Jangan korg gelak kalo tgk..
Tapi semalam aku amik 1 je pic...Kang kalo letak banyak2 kat cni takutnya korg muntah plak yg mana tgh mkn tu..kikiki..

Time ni aku kurus lagi..berat dlm 40kg jer..
Bila tgk pic ni, alahai mcm hodohnya rasa..Wakakaka.
Bukan hodoh sebab kurus, tp muka tu x sememeh..
Langsung x bersolek kan? Ak dulu selekeh je.
Lepastu perasan mcm ramai sgt org minat..Xleh blah sungguh


Aik apesal dia senget yer? Aku dh rotate sebelum save tadi..adoii..Selalu fail kalo bab ni..Geram la...Teleng la pale korg.. Korg tengok lah tu konon amik pic peluk adiah comel sgt agaknya..siap nak nonggeng2..wakakaka..Adoii...Lucu2...

Klo tengok pic kakak2 aku lagi kena bahan..Kakak2 aku dulu lagi x sememeh, muka berminyak..hitam..wakakaka..ble dh besar baru masing2 cntk..lepas tu skrg bile bercerita balik, masing2 gelak diri sendiri..Wakakaka..kutuk la sesama kau...Ahaks...




p/s :Baru beli bag baru untuk Arfan..Monkeybag dengan #PinkGarage :-)

2 comments:

~MommyAqilMedina~ said...

Memang kurus gilee..anak dara kan..hehe..mesti ramai yang ngorat...kikiki

Mama Safiy Arfan said...

hahaha xde maknanya rmi yg ngorat.. perasan sorg2 ad lar..kikiki