Tabung

07 May 2015

Mak Buyong Berkoir

Alkisahnya aku ni boleh terjebak dgn koir..Dalam masa beberapa hari je kami buat persediaan ni..Last minit cari pasuka koir...Aku terpaksa masuk sebab bos suruh..Kat bahagian aku ni ada 3 org yg bos paksa masuk sebab dia tahu kami suka menyanyi.Hahaha..Aku dh la dgn boyotnya mujur bukan sarat lagi...Boleh la join..Mula2 nak start tu mcm malu2 sikit..Bila dh kenal, dh 2,3hari bersama dah x malu da.Excited plak jadinya hehehe..

Kalau nak tahu pasuka koir ni wujud pada 30 April 2015...Arini 8 Mei 2015 kiteorang kena buat persembahan..Memang gigih la kami Isnin lepas baru start berlatih.. 3 hari berturut buat latihan..Kena nyanyi 3 lagu..Mujur la mudah nak ketchup..Hehehe..Alhamdulillah...


Sebelum persembahan..


Berkumpul di belakang pentas...Bersedia sebelum majlis bermula.Hehehe...

Selepas persembahan..


Ini lah pasuka koir kami..Baru beberapa hari berkenalan...Tp rasa mcm dh lama kenal..Semuanya sporting dan best!! Tahniah untuk korang semua :-)

p/s : Aku berjaya sorokkan perut aku yang buncit..Hehehe..



Aku dan geng 1 bahagian yang dipaksa oleh bos..Hehehe...Kami memang suka menyanyi..
Jangan baby keluar nanti suka menjerit dh la..hehehe..


Paling kami suka, sebabnya semua bagi feedback positif..Semua kata kami nyanyi best, bersemangat ..Menteri pon siap angkat tangan td..Tepukan pon gemuruh sgt..Hahaha...

Kami HAPPY!!!!

5 comments:

Nieyl said...

bestnyer koir..nieyl suka..
pernah masuk bertanding peringkat negeri :)

Suria Lekatlekit said...

esok baby keluar suara merdu macam mak dia jugak la hehehehe

Asha Lya said...

Lya da lma x berkoir2 ni..seronok kan teringat zaman sklh2 dulu suka sgt ikut koir

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Comel je mak buyong ni berkoir..pakai baju pun sedondon..good luck dear..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
hamboih sakan yer :P