Tabung

14 November 2013

Bila Masalah Melanda

Pening lagi dan lagi dan lagi..

Pening ni memang xkan habis smpi la aku mati..
Rasanyaaaaa..
Cmne aku nak handle benda ni ye.
Ye, memang ak ada suami..Tapi aku tahu Kemampuan Suamiku..
Aku kesiankan dia..
Patut ke aku bebankan dia??

Arghhh ,jiwa aku terseksa.
Sangat terseksa..
Mcm mana untuk aku hadapi??
Dari mana sumber kekuatan aku?
Kalau bukan daripada
Arfan dan suamiku..

Serius, aku penat..
Sangat penat..
Meniti hari2 yg semakin mencabar..
Mampukah aku menghadapinya?

Semoga jalan sentiasa ad untuk aku..
Semoga Tuhan membukan jalan untuk aku berfikir secara waras..
Aku bersyukur, dikurniakan kesihatan yg baik..
Mampu utk aku gunakan ketika aku tidak mampu dari segi yg lain..
Terima kasih Ya Allah..

Arini aku minta pendapat kawan..
Tapi tiada jalan penyelesaian..
Sebab pucuk pangkalnya..
Tetap dari aku..
Aku yg patut buat keputusan.
Ya..HANYA AKU...

Dengan itu, aku terpaksa.
Lakukan apa yg aku rasa aku perlu lakukan..

Minggu depan nak balik kampung..
Makin serabut..
Arghhhh.....
In Shaa Allah semoga perjalanan aku sekeluarga selamat..

3 comments:

Akupenghibur.com said...

semoga selamat perjalanan pulang ke kampung

Masya said...

lepas solat mohon moga dipermudahkan segalanya.. insyaallah allah makbulkan...

mila said...

masya : itu sdh tentu..thanx