Tabung

16 November 2013

7 Bulan Setengah

Di usia ini my son dh pandai bangun..
berpegang pada sesuatu then berdiri..
Arini, 17 Nov 2013 benda ni berlaku..Hehe..
Terkejut aku tengok tdi..
Aku plak yg excited..

Habis la barang2 atas meja lepas ni..
Penat la aku nk melayan dia nanti..
Fuuuhhh..kuss semangat..

Agak2 7bulan anak korg dh pandai ape yer??

Nota : Betis Arfan xtahu tumbuh ape..kesian tgk, air bisa asyik kuar je..
Habis suar kotor..Xtahu sakit ke x..Gatal ke ape..Tapi kalo kena air dia xnangis pon..
Suka main ad r..huhu..Anak2..

Nota : Pagi tadi aku solat Subuh..Tgl anak dgn Hubby..Hubby masih tdo..
Ingatkan dia tgk Arfan..Siap solat tgk2, anak tgh punggah tong sampah..
Siap makan rmbut dlm tong sampah tu..Aku rasa nak nangis tgk..
Anak aku xde org cara..Sedey..Kalo aku lambat ckit, ntah cmne la rmbut tu masuk mulut dia :-(

3 comments:

QasehnyaRania said...

mmm, bawa la pi klinik. riso juga kan.ciksu nak tolong pon xda pengalaman

Masya said...

aktif irfan ni... lutut dia selalu kene habuk x bersih agaknya kuman tu nak jadi bisul.. skrg dah ok ker??

Cik Cammy Lia said...

masya : bukan bisul...bukan kat lutut..tp kat betis..bahagian blkg tu..dia melecet mcm baru pas kena minyak pns..pdhl xpnh kena pape pon.