Tabung

29 November 2013

Rajin plak aku kan?

Haha tajuk xleh nak blah jer.
Rajin tang mane aku pn xtahu..
Saje nak puji diri sendiri..
tunggu org len puji xde..Haha

Korg perasan tak, entry aku asyik join GA je kali ni..
Pantang ad blogger yg buat GA aku join..
Tapi GA yg aku join ni biasanya yg date dia x lama..
Aku x suka yg jenis lama2..Kne tunggu lama nk tahu result..
Haha ayat mcm kau lah pemenang nye..
Aku bukan pe, kalo lama2 sgt nanti aku pn lupa..
Mane lah tahu ble aku lupa, org umum pemenang, aku pemenangnye ke.
Dh aku terlepas sebabnya ak x pasan yg aku penah join GA tu..
Kahkahkah..Bajet2 je aku kan? Ahaks.

Sekali je dlm byk2 yg aku join GA aku penah menang..
Hahaha...Blogger ciksue yg pilih ak..
Terharu tau..Dpt fridge magnet  AVON..


1 comment:

Suria Lekatlekitgurl said...

saya dah lama tak join GA.. sekarang ni rasa macam masa tak berapa cukup utk ngadap GA.. blog pun kadang2 curi masa update. Sambil2 layan anak tu blh la layan FB kat TAB sekejab.. dulu suka jugak join ada yg menang ada yang tak ada menang tak dapat hadiah sampai sekarang pun ada