Tabung

21 November 2013

Tengok La Arfan Ni..

Ni semalam punya cete..Tp sebenarnya dh sll dah Arfan mcm ni kalo aku drive..
Tp baru smlm boleh amik gambar..Hehe
Selalunya hp memory penuh..
So bila dh delete yg x sepatutnya, adalah space ckit..
Gigih aku amik pic budak kecik ni..
Semata-mata untuk bingkisan kata di dalam blog.Haha

Aku kalo drive memang xleh aman..
Budak kecik ni asyik je x duduk diam..
Manjat2, nak dtg kat aku lah..
Puas da betulkan duduk dia..
Masih gak nak meniarap bagai..

Eh2, aku tahu korg mesti nak cakap..
"Apesal x psgkan seatbelt utk ARfan"
Ok, aku jawab...
Sebenarnya, aritu aku de basuh seat tu..
So masa nak pasang, aku n husband xtahu cmne nak pasang..
Sebab tali belt tu kena masukkan kat lubang..
Ada 2 lubang..1 atas dan 1 bawah..
Aku ni bajet yg bawah tu lah kan..
So bile dh siap pasang seme..
Eh2, x muat plak dgn Arfan..
So tu yg aku xleh nak pasang seatbelt tu.

So Arfan dgn sng ati la duk main2 macam ni..
Nak bukak balik seat belt ni nak pasang semula..
Xtahu la bila..Sebab agak leceh jugak ni..
Nanti la bila aku n husband ad..
Sebab kami jrg2 je bersama..Tu yg asyik tertangguh je..


Korg tgk eh budak kecik yg x duduk diam ni...Geram jer..

Tgh menikmati pemandangan luar


Sesi panjat memanjat bermula



Kekaburan/Kegegaran..Hehehe


Senyumanmu buat Mama cair syg...Budak hensem Mama ni



Alamak, gambar terbalik..Aku dh rotate,tp apesal ble uplod dia x save yg aku dh rotate ek? Adushhhh....

1 comment:

Akupenghibur.com said...

ala2 comelnya dia :) dah besar dah :)