Tabung

19 November 2013

Kecik2 dah ada anak buah

Arfan ni dia yg kuar dulu antara 5org ni, tapi kalo ikut pangkat dia yg paling kecik..
Hehe..

Dalam taun yang sama, boleh kata sebaya la bile besar nanti..
Nak perkenalkan makcik dan pakcik Arfan..
Kecik2 dh ada anak buah..Kihkih..

Aqib . Lahir bulan Jun 2013..



Darris . Lahir bulan September 2013


Zara . Lahir bulan Oktober 2013



Aqeel . Lahir bulan Oktober 2013




Nanti ujg bulan ni, makcik husband kawen..So baby2 ni akan berkumpul.Wah gamat la umah si pengantin..Hihi..Arfan konker tmpt ler..Jadi a.long kwsn..kihkih..

7 comments:

TelingaBulat said...

comel aje semuanye... ;)

Cik Cammy Lia said...

tq2..

Arra Ahmad said...

Arra nanti dapat cucu.umur belum 30 pun..hihi

Cik Cammy Lia said...

arra : Hehe..hubby pon ada pakcik n muda yg lg muda dri dia..SO anak kami ni kire cucu dorg la..umo 19tahun dh bercucu...kihkih.. Mak ayah kawen muda jadi cmni ler. ahaks.

Cik Puan Rara said...

princess pon ada mak sedara sebaya dye.hehehe

~MommyAqilMedina~ said...

hehee..comel je semua..nampak gebuss..mesti gamat nanti kat rumah pengantin dengan gelagat diorang ni nanti..hihih

Masya said...

senanglah nnt membesar ramai sebaya...