Tabung

01 November 2013

Bangga ke Sadis


tadi aku khatam 1 blog ni..Blog dia skrg mmg dh pemes la..kalo tgk pd blog dia tu..dia stat berblog 2011..Best jugak la blog dia berkisah kehidupan dia setiap hari..dgn suami dan anak perempuan 2 org..Dia memang cntik..aku x nafikan pon..aku pon suka blog dia...Ak kenal blog dia baru2 ni je sebab sblm tu ak bace blog kwn baik dia..tu ak tahu blog dia ni..

Sayang sungguh sebab dia sangat seksi..ble org tego tentang kehidupan dia yg pegi pub, disco, seksi...dia mudah melenting..dia lupa pasal dunia dan akhirat..bukan aku nak kata org pakai tudung tu baik ke org xpakai tudung tu jahat.tp dri cara dia maki org yg menasihati dia tu langsung mcm xde kesedaran yg sbnrnya mmg dia silap..rasanya x salah kot kalo akui jer, sbb mmg salah pon kan..Hehehe..xpyh nak maki org yg cuba bagi nasihat..Yelah mungkin cara org bagi nasihat tu x betul gak kan..Tapi dia sepatutnya amik secara positif, bukan anggap org tu jeles atau apa dgn ape yg dia ada tu..

aku memang suka bace blog dia..suka tgk dia sebab dia cantik..dalam pada tu mulut aku pon sibuk ber cakap gak..hahaha..sebab bukan aku xsuka dia..kalo xsuka cnfirm ak xnak bace dah kan..Hehe..cuma aku rsa mcm cara dia x betul tang 1 tu je...hehehe...Memang dosa masing2 tanggung..ko semayang ke x ke..memang ko atau suami ko yg tanggung..tapi nanti ko mati, ko mesti perlukan org2 sekeliling ko..Blh ke ko mandikan diri ko sendiri, blh ke ko kapankan diri ko sendiri? boleh ke ko tanam diri ko sendiri? hehehe..Kalo blh lakukan tu semua, boleh lah nak riak ke ape pon..mungkin la skrg hidup org tu bahagia, dilimpahi kemewahan, tapi sekali Tuhan tarik, baru thu langit tinggi ke rendah kan..

Matik la aku kne maki kalo dia tahu aku siap buat entry utk dia ni..Hahaha..khas utk dia..xpelah..aku akan tetap bace blog dia selagi aku mampu..kehkeh....semoga lepas ni dia akan lebih berhati2 ble berblog..tulis yg elok2 je..ahaks.. (mcm lah blog ak baik sgt)

2 comments:

Hafizah said...

huhu...mcm kenal je...xpela.. kite doakan die mendapat hidayah dariNyer..cewah..haha..

Masya said...

moga si dia blogger itu sedar diri yer... sbb itulah kecantikkan bkn pd luaran tetapi pada akhlak dan budi pekertinya.. salam kenal yer.. (^__^)