Tabung

25 April 2015

2nd Pregnancy : Kembar??

Kembar? Eleh macam lah suspen sangat kan? hehe...Aku ada keturunan kembar ke? Macam takde.. tpi sebelah husband aku, atok dia kembar..So ada x kemungkinan? 

Sebenarnya kan, aku bermimpi ptg semalam..Masa tu petang kot aku tido..Aku mimpi aku beranak kembar..Yang lucu nya kan, sorg dh keluar dulu..Lepas dah sebulan baru keluar lagi sorg..Aneh kan? tp aku memang penah baca ada je kembar yang keluar mcm tu...tp kt obesea lah...kat sini xde penah baca lagi..


Tp yg lagi aku musykil, masa dulu2 scan nampak 1 je jantung...Xde dua janin pon..Tapi kenapa ye hati aku ni selalu tdetik kembar..Hahaha.Lucu btl lah..Padahal aku bukan beria pn nak kembar sebab aku tkt ak xmampu nak jaga..Yg lagi lucu bila tgk perut aku besar semacam jer, lagi lah ada kwn ak ckp, akk ngandung kembar kot.Hahaha.. tak habis2 psl kembar. Ada kemungkinan ke hah tetibe jd kembar? tak mungkin kot kan? ni yg buat aku lg x sbr nak scan ni..Selagi x scan rasa x puas hati je dgn soalan2 yg terbelenggu ni..wakakaka..


Esok (27/4/2015) aku kena minum airgula + scan jumpa doc..Memang lah lg buat aku x sbr ni..Walaupon ni anak 2nd tp perasaan tu mcm baru nak dpt anak pertama..hehehe..


Tunggguuuu...

11 comments:

Sheila Adziz said...

Rezeki Allah siapa yang tahukan... teringat terjemahan ayat Al-Quran surah Ar Rad lupa ayart berapa tapi allah maha mengetahui apa yang dikandungi dalam rahim perempuan. Segala isi dalam kandungan dia lebih tahu sempurna mahupun tidak.

Ahlam Miera Shafie said...

mungkin kot.. inshaAllah kalau rezeki kan.. hehehe jiran sy pernah jadi mcm 2.. doc xpernah pn ckp dia mengandung kembar sbb bila scan nmpak 1 jer.. tapi bila bersalin kuar 2.. kelam kabut husbn dia nk cari baju 1 lg... sbb bwk utk 1 baby jer.. hehehe

MisZ FyZa said...

Mayb blh jadi juge..scan 1..kluar 2..mcm saye ni pon trase mcm kmbar..pulak nayli asyik ckp baby dlm perut ibu ni twin..tp ritu scan nmpk 1 kantung je..hee

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
iols kembar :)

Z@i Z@mR33 said...

mn nk tau btl2 rezeki kembar.
Sepupu kami ms scan doc ckp kembar 2...pstu ms scan last tu doc ckp kembar 3 tp ms czer tgk 4 la...lg la lawak.doc x dpt detect lg 2 sbb tsorok kt blkg abg2 dia

nor nazliana said...

nak cepat tambah ahli keluarga tu yg rasa mcm kembaq ja

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, sheila pun macam terasa mengandung kembar tapi dah scan ritu nampak 1 kantung je.. suami masak telur dapat 2 telur kuning, excited dia cakap sheila pregnant kembar. hehehhee. tapi macam berharap gak. sebab my sis yang pertama, dapat kembar perempuan. best betul ~~~

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, sheila pun macam terasa mengandung kembar tapi dah scan ritu nampak 1 kantung je.. suami masak telur dapat 2 telur kuning, excited dia cakap sheila pregnant kembar. hehehhee. tapi macam berharap gak. sebab my sis yang pertama, dapat kembar perempuan. best betul ~~~

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. wahh bestnya kalau kembar kan. sheila pun terasa cam mengandung kembar tapi dah scan nampak 1 kantung je. hehehee

Umi Wish said...

Mana tahu ada rezeki kembar. Inshaallah. 1st time scan aritu teruja sgt tgk baby dlm perut

Hamelia Hamid said...

kuasa Allah siapa yang tahu kan awak.. :)