Tabung

28 April 2015

Layan Korea : Marriage Not Dating

Aku ni dah lama x layan cete korea..Dan aku bukan kaki cete korea.. Tapi kan, skrg ni aku dah tertangkap cintan plak dgn cete korea Marriage Not Dating ni.. Alkisahnya sebab aku skrg ni selalu sampai awal kat umah..So memang banyak masa utk tengok tv..Kebetulan masa aritu aku tertengok 1episod cete ni trs rasa mcm best plak..


Tambah2 plak aku xlayan cete Hati Perempuan tu so memang ari2 mengadap cete ni jelah.. Hero dan heroin dia tu comel sangat hehe...Heroin  tu gelojoh je, tp cute hehe..Muka korea kan, dia buat huduh pn kite nampak comel..Haha..Si Hero plak, hensem..mata sepet..Haha
Tapi dalam cete ni ada 3 wanita dan 3 lelaki..Semuanya cantik dan hensem..


Mengisahkan pasal, si lelaki alamak aku lupe plak nama dia, Gong ke ape ntah...haha..dia ni memang jenis xmau kawen, nak membujang sampai bila2 sebab dia dh janji dgn bekas kekasihnya mcm tu..Kiranya 2 2 nak membujang je..Tapi keluarga si lelaki ni nak jugak suh lelaki ni kawen, so dia pon terjumpa dengan heroin ni. Sory lah aku nama2 pelakon dia mmg aku susah nak ingat..Nama korea kan, ak xamik port sgt hahaha...Nak bercerita pon susah bila x ingat nama ni ...adehh..


So dia ajak pompuan tu berlakon jadi girlfriend dia..Pegi jumpa family dia bagai lepas tu dia nak pmpuan tu buat perangai biar sampai family dia x trm pompuan tu..Pompuan ni jenis hati baik, lurus bendul..suka cakap berterus terang..hehe tp comel..Dah la semalam terberak dalam seluar...Muka lelaki hensem tu lucu gila bila hidu bau taik..wakakakaka.. Aku gelak sorang2 je semalam..Eh, tak..tak..Arfan pon join gelak sekali bila dia tgk aku gelak. adehh anak2..sibuk je.haha...


Meh la korang, layan sm2 ngn aku..hehehe..Setiap Isnin - Khamis jam 6.30petang di TV9..

11 comments:

Nieyla Nadia said...

Singgah pagi..
dah tgk dah...
best sgt²

Anonymous said...

Sama la.. x layan lansung crta hati ppuan..haha layan korea je

MOMMYLIN said...

alal.... best ker? lin tengah layan king hotel ni.. best gak. tp layan online je.. sambil buat kerja tgk korea...

Unknown said...

Akak baru 10 weeks pregnancy. Huhuhu.... Sama2 la kita bertabah.

Hanim said...

Laaa citer tu ke? akak pun kadang-kadang layan jugak ..tapi sambil lalu je la hehehe. Patutla akak dok tunggu upin ipin dah berminggu-minggu tak muncul-muncul hehehe :D

Permata Malap said...

no.no.no..jangan ajak IbuNoey.kang melekat depan tv jer..ahahaha.

Unknown said...

hati perempuan tu episod awal2 je tgk
running man je wajib di tgk..hihi
x pun asia got talent, ninja warrior, best2 la

Pakcik Kantin said...

drama ni buat org lupa kerja.dok melekat je depan tv.kalau keluar pun, dekat2 citer nak stat, kelam kabut nak balik rumah.abis tertangguh urusan lain

http://kucenmaster.blogspot.com/

Myalycia said...

tq singgah blog kak Alycia ;)

ejulz said...

lama x layan korea.. hehe

Ahlam Miera Shafie said...

saya pn layan jgk siap p tengok on9 lg.. sbb nak tahu pe akhirnya.. hehehe