Tabung

26 March 2015

Ada kwn yg sengal, geram tau!!

Short entry sebelum balik lagi 2 minit hehe..


Geram tau ada kawan lelaki yang suka menganjing ni.Haha..Zaman skolah dulu memang ada kawan lelaki mcm ni....Sampai dh umo 29 ni pangai masih x ubah suka jugak menganjing...Aku nak share produk pon mengada2 tau dorg ni..Hahahaha...


Tapi aku malas amik pusing pon...Buat je macam xde pape berlaku..Walaupon muka aku belum licin tulus mulus..Tapi aku nak kongsi jugak dgn kwn2..Mana tahu ada yang ada mslh muka tu, kot2 sesuai ke dgn produk yang aku guna ni kan???Ape lah dorg ni..Bukan nak support.... bluewekkkkkkkkk untuk kwn2 yg sengal tu..Hahahaha..





3 comments:

hidayu ayumie said...

Da mmg peElnye cmtu nak byat cmne kak
redha jela kawan mcm tu

hidayu ayumie said...

Da mmg peElnye cmtu nak byat cmne kak
redha jela kawan mcm tu

Diana Rashid said...

hahah..tu benda biasa kalau kita berniaga..kan?/jadikan tu sebagai satu peransang untuk lebih berjaya..:)