Tabung

31 March 2015

Baru Lepas Daftar

Alhamdulillah..Dah lama sangat kot niat aku nak belaja menjahit ni..Sejak lepas bangku sekolah dulu lagi tau aku bercita-cita nak belaja menjahit tp xtahu lah kenapa benda tu x berlaku...Mungkin sebab takde kawan..Aku ni memang suka cari kawan kalau nak lakukan sesuatu hehe...Katanya pemalu kennnn??? Hahaha..


Tapi kali ni, aku terpaksa ketepikan perasaan malu tu untuk kehidupan keluarga aku di masa hadapan..cewahh ayat...Aku nekad nak belaja menjahit sebab aku nak bantu tambahkan pendapatan keluarga aku...Anak bakal bertambah lagi sorg..Kalo aku masih mcm skrg, mengharapkan gaji keje hakiki ni je, memang xboleh nak hidup weh...Bukan kata mati terus, tapi memang hisap jari lah...Kang mn nak beli pampers anak, susu anak..Anak sorg skrg ni pon kadang2, aku pening sebab hujung bulan je pening pk mana nak cekau duit..Hehehe...Kesian kan?? 



Aku harap niat baik aku ni dirahmati Allah...Aku dah servey semalam kat 1 web ni pasal mesin jahit...Pasti 1 hari nanti aku akan dapatkan jugak sebuah mesin jahit untuk aku..Tak sabar tau nak belaja menjahit ni sebenarnya hehe..Aku dah daftarkan da nama aku kat LSN..Mesti ramai kot yang kenal LSN ni...Memang tak tahu tempat dia kat mana..Tadi siap call tempat tu minta direction..Hehehe..Harap2 jumpa lah ari Sabtu (4 April 2015) ni.. hehe..

Excited ko...Sanggup aku sorg2 pon..Mesti dapat ramai kawan kat sana nantikan..InsyaAllah..Untuk pengetahuan semua..AKu memang zero ilmu pasal jahit menjahit menggunakan mesin jahit ni..Hehehe..Harapnya urusan aku nanti dipermudahkan.. Belaja 3 jam jer..Agak2 cukup tak ye waktu tu untuk org seperti aku ni, yang zero ilmu?? huhu..Buat pestime belaja ni aku akan diajar cara membuat jubah A cut.. Jawabnya raya taun ni boleh la try buat jubah sendiri..Alang2 tengah preggy kan, memang sesuai sangat la pakai jubah hehehe....Boleh la promote sekali,,Hahaha jauh betul aku berpikir..Belaja pon belum dh sibuk nak amik tempahan..Kahkahakh..tangan dh la mcm x kena bedung...Luruskah jahitan ku nanti?? Kehkehkeh...



Ada sape2 kat sini yang tengah belaja menjahit jugak tak?? Meh la share..Tak pon ada x yg penah amik dgn LSN??

3 comments:

Normi Nieza said...

all the best..:)

Fuza Musa said...

wow...bakat tu...

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam mila,
LSN??apakah itu???he3