Tabung

12 March 2015

Whitening Intensive Booster - MyBeautyHerbs



Aku cuma copy gambar kak mia jelah sebab henpon aku dh penuh memory, so xblh nak uplod gambar sendiri..Harap kak mia x marah ye..hehe..


Minggu lepas kak mia ada buat GA untuk dapatkan hadiah benda alah atas tu..Tak perlu buat entry, cuma isi borang je yang telah pihak penganjur / sponsor sediakan. So aku ape lagi nampak barang free je cepat2 lah menjoinkan diri hehe..

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya melayakkan diri di antara 70 penyertaan tu...Ada 50 orang blogger yang terpilih...Nanti ktorg akan bersaing plak membuat review mengenai set produk daripada MyBeautyHerbs ni..Doakan aku berjaya buat review dengan jayanya yer.. Hehehe..

Almaklumlah, muka aku kan skrg tengah ada masalah sebab tu aku bersyukur sangat terpilih.Aku harap set produk ni mampu mengembalikan semula keremajaan dan kecomelan muka aku seperti dulu.. Hahaha...Comel ke???


Rezeki berblog...Syukur...

8 comments:

arysha_fayyadh said...

Assalam mila,
good luck uols :)

Maria Firdz said...

Tahniah... All the best...

Asha Lya said...

Tahniah dah slmt smpai...lps ni dah blh try guna dah

OKje said...

Cantik awak ni yer MH......
Apa yg masalahnya....nampak halus mulus licin jer okje tengok. Apa pun tahniah. Berblog ni kalau rajin mmg untung, dpt banyak hadiah....kan MH
...

NrlAidaHml said...

Wahh tahniah Mila..nanti review eh..akak pun tgh nak cari skin care jugak ni..nak bertukar yang sesuai dengan muka..

izzeyda said...

tahniah.. saya pun dapat jugak.. setakat guna nih rasa ok jer.. mungkin sebab jarang guna macam2 jenis skin care agaknya..

drshikinzainal @ ekin said...

Betul kata kak Hainom tu..MH mmg dah cantik..comel..

Cikna said...

Tahniah, kita nantikan hasilnye.....;-)