Tabung

06 June 2014

Ada ke patut

Arini aku kan jadi driver husband aku..
kete dia rosak plak, xblh nak jln jauh..aku ad cete kat entry sblm ni..
So aku ingat mula2 td nak pakai kete dia then dia pki kete aku..
Tp ak takut kang mati ttbe tgh jln, naye plak..dh la ada budak kecik plak..
Last2 tpaksa ak hntr sbbnye klo husband anto aku, acaner ak nk blk umh nt..
Dia kalo blk umh kol 10 mlm bru smpi..Naye cenggitu kan?

So nak dijadikan cete..tadi ak amik husband ak kat kedai mkn..
Td aku hntr hsbnd ak kat Menara TM, tkial2 gak la ak nak hntr tu..
Sebabnya ak xbiasa dgn jln ctu..husband ak mls nak drive...geram je..grrrr
Dia tumpang kwn pegi kelana jaya (mudahkan ak amik dia,xpyh p Menara TM tu)
So ak lepak la td kejap kt kdi mkn, tunggu time yg sesuai utk gerak blk..
Tahu jelh kan area ctu ( kelana jaya - puchong) memang kwsn jem..
So nak elak jem kena tunggu lah ckit bg jalan tu reda dlu..hehe..

Aku order nasi lemak ayam, ni bukan utk aku....tp utk si kecik Arfan...
Balik umh nt xpyh da ak singsing2 lengan bsilat kt dapur lagi...
Aku p basuh tangan...kat sblh meja aku duduk tu ad lah adik beradik perempuan 2org
Agak seksi gak la..pakai tiub je slh sorg tu..dan sorg lg tshirt biasa je tp agak ketat...
Wahhh sempat je ak perati pakaian org kan? Kikikiii...
Time nak balik meja lepas basuh tgn tu mmg ak kne lalu dkt meja 2beradik ni...
Ak dh nmpk pompuan tu pandang je aku..tp ak wt dunno jelh...
Tetibe ak lalu dkt meja dia, blh dia cakap...
"Kak, sy nak tisu kak"
Aku bengang gila kot.Xkan dia xnampak ak duk sblh meja dia..agak2 lah weii..
Aku secara spontan jwb,
"Eh sy bukan pekerja kat cni" aku blalu dgn mimik muka yg menjengkelkan..
Budak tu trs cakap "Eh2, sory"..naik lori lah beb..
suke2 ati je ingat aku pelayan kedai..
Muka aku nmpk mcm indon ke?kurang ajar betul lah..
Aku xleh trm la wehhh....adoiii rsa ttbe temperature ak naik td...
Agknye mata teleng ke ape xnmpk ak duk sblh jaga anak bagai...
bong*k,,,,aishhh...angin plak ak ttbe taip entry ni..hahhahahaa...

5 comments:

QasehnyaRania said...

sabaq je la..
nape x bgn ambik sndiri aje..
kemain kan..

drshikinzainal @ ekin said...

Mama Safiy Irfan, saje nak btau...tapi, kalau x nk join pun xpe. Ermm..kalau blog x blh copy html code, boleh copy paste je gambar banner tu. Lepastu highlight banner tu dan paste URL.

drshikinzainal @ ekin said...

Sorry kalau mengompiuskan..

Anonymous said...

sabauu je lew...

ptt ckp ' eh ko ada kaki tgn kan , g ambik sdiri '

NrlAidaHml said...

Aduhaii..sabar jelah..dia leka sangat kot sampai org sekeliling pon tak perasan..aduhai..org macam tu pun ada..huhuhu