Tabung

15 June 2014

Ape2 pon boleh

Sabtu lepas aku join tournament boling, opis anjur...
Kalo bace entry aku sebelum ni mesti dh tahu cmne ak blh terjebak kan?
AKu sbnrnya dh lama gle x pegang bola boling ni, mau bertahun rsanya..
Tapi jatuhan pin Sabtu lepas kire oklah jugak..
Walaupon dh lama x mainkan? Hehehe..

Game 1st okey, ble game ke 2 dan 3, hampeh.Nyampah aku.
Sbb tu aku mls nak main.Hahaha...Geram ble pin xnak jatuh..wakaka...

Group aku x menang pon..Tapi untuk individu, slh sorg team aku jadi juara..
Kalo lah kami bersatu aku rsa kami blh kot dpt adiah utk team punya.
Ni sebab team aku dia sorg je yg bagus..Hahaha..Sentiasa spare..
Tapi xpelah..Kite enjoyyy..Main hepi2 je kan? Bukan kejar nak adiah (walaupon nak jgk)
Wakakaka..Sengal..Adiah2 dia mknn jer...Tapi x aci kan..
Sepatutnya urusetia sedialah goodies jgk untuk setiap pemain..
Ni kirenya dtg dan balik betul2 tangan kosong jer..Hampeh tol...
kena byr parking dh rm3, nak claim dekat sape ni? Hahahaha...


Aku bawak anak aku, husband ak xnak ikut...Mujur lah Arfan behave je dia..
Dalam game ke 2 mcm tu, elok je dia tidur dgn sndiri..
Walaupon tgh2 bising macam tu, dia tido lena btl..Hahaha

Bagus kan?? Sampai rumah tau baru bgn..Dlm 2jam lebih gak dia tdo.

Semalam kan Hari Bapa, aku xde sambut pon.Duk je kat rumah..
Gaji lambat lagi, so xpelah...Hihi..
Hari ibu aritu pon kami x sambut gak.Hahaha

Anniversary pn x sambut...Kami no hal lah bab2 mcm ni..Xkisah pn. :-)

Malam tadi aku xtahu lah nape x leh nak tido..
Dlm kol 4 pagi tadi baru terlena...Dh kul 5.30 terjaga...
Mujur x ngntuk sgt..Penangan petang smlm tdo petang.
Lepas ni xleh da la tdo petang..Kalo esoknye nak keje..
Naya, buatnya terlajak tido..Aishhh..Menyusahkan nanti nak bagitau bos alasan ape.
Arapnye mata arini elok2 jelah ye, jgn ngantuk2 hehehe...



8 comments:

Nieyla Nadia said...

singgah pagi...
nieyl pun smlm tdo petang...tapi skejap je..sbb penat sgt berjalan kaki ke floria putrajaya..:)

dEdEQ dE wIshEs said...

DEQ TERRER MAIN BOWLING .. BAB2 MASUK LONGKANG . DEQ MEMG NO 1 . HAHAHA ..

Shalimar Yusof said...

NS pon xpndai sgt..org ajk lawn...kita bantai jew ...hihiih..

Aty Fared said...

saya langsung tak tau main bowling..apetah lagi nak pegang..hahaha... sadis betul saya ni..ngeee

Aty Fared said...

saya langsung tak tau main bowling..apetah lagi nak pegang..hahaha... sadis betul saya ni..ngeee

Anonymous said...

lama x main bowling dah..

dear anies said...

TETIBA RS NK MAIN BOWLING SKRG JG!!

drshikinzainal @ ekin said...

Alolo siannye xde goodies lgsg ke?
Ermmm...saya pun xcelebrate father's day. Orgnye pun not around.