Tabung

04 June 2014

Bos tak de

Aku takdelah gembira benar kalo bos xde ni..Sebab ape tau? Sebabnya aku bosan..xde ape nak buat..Kalo bos xde sehari dua oklah...Ni smpi 10hari...Aduhai...Benci tau..Sebabnya susah la kalo ada benda2 urgent, xde sape nak buat keputusan..Bila dh tertangguh nanti mcm2 hal berlaku di kemudian hari...

Hari ni dh masuk hari ke-3 bos aku fly ke London...Wahhh mcm best je kan pegi London..Tapi kalo sebab urusan kerja, terus jadi x best..Harapnya ada lah ole2 dri bos utk aku dari London.. (Kalo ada r) kikiki..AKu xde pon nak mintak dia belikan ape2...Sebab nantikan cmne nak byr? Duit gaji ni pon dh tinggal bape sen je...Wakakaka..Adoooiii..Sedey..

Dah lama kan aku x update blog ni..Bukan nye aku x buka blog, tapinya aku xde idea nak tulis ape..Ni pon aku paksa gak, tls je lah pape..tu yg smpi tulis pasal bos ni..Hahaha, kesian kan xde idea sangat dah ni...Heran aku org yg boleh update hari2 tu...Acaner otak korg berfikir ye?? 

Skrg nikan Arfan dh behave sikit pagi2 kalo aku hantar...Sebabnya ape tau?? Aku skrg ni, sblm hantar dia..Aku pegi belikan dia mknn dulu..Otw hantar dia ke rumah pengasuh tu aku bagi dia mkn so dia diam je duk kat kerusi sebelah pemandu tu..Kalo xde mknn, dia cbuk nak duduk sebelah aku dekat kerusi aku tu..Dah susah la kan nak pangku dia nak drive lagi..DH la tangan xnak duduk diam..Hehehe..Aku dh tahu da trick dia.....

Eh, kenapa ye aku xboleh nak copy ayat kat HTML?? Aku nak join segmen yg kena copy HTML memang xdpt la..Bila aku klik paste kan, dia x keluar ape2 pon kat kotak tu..Gila btl blog aku ni...Geram sungguh..Lepas 1, 1 mslh timbul....Mcm mane ye nak buat? Ada sape2 tahu x??? Aku nak join Segmen payah weiiii.....Terlepas peluang nak menang adiah2 yg menarik..Hahahaha..tu sbnrnya tujuannya...Boleyyy??

Skrg ni agak kelam kabut ckit dekat opis...Ramai pegawai xde...Bos pon xde..Pegawai berpindah la..Xcukup kakitangan...Dengan jawapan Parlimen nak segera..mcm mn??? Bos duduk jauh, xde masa nak check jawapan2 tu...Aku nk print pon xtahu nak print yg mn, banyak sangat versi..Sbb tu aku kata, aku x suka kalo bos aku fly lelama...YBM lah ni suka sgt ajak bos aku jenjalan..Hihihi... ;-)


6 comments:

dear anies said...

tp ttp kena buat keje jg kan? ;-)

Unknown said...

Cik akak lagi suka bila bos tak de kat ofis hihi
Kalau bos banyak karenah tu yang payah kan hihi

drshikinzainal @ ekin said...

Hehe..klakarlah. Ok je tulis pasal bos.

drshikinzainal @ ekin said...

Shikin pun ada mase memang kering idea. Tapi, ade time yang idea2 datang mencurah2. Mase tu xcukup tangan nak type.
Usually kalau got lots of idea..Shikin akan buat as draft dulu..All in draft. Then, akan release every topic 1 by 1. Not all in d same day. Hehe..

Aisy Nasiha said...

Haha.. masih kelam kabut lagi ke tu? Esok dah cuti, takla bosan lagi ya. Kalau saya mmg cukup suka kalau tahu big bos tak ada. Kalau tak rasa tak selesa nak gelak ketawa pun, walaupun bukan ditegur kalau bergelak.

Samalah si kecil kat rumah ni, kalau drive sorang dgn dia mmg kena ada trick yang betul, kalau tak huri hara jadinya. Dah la mulut tak diam,;ada saja nak diceritakannya..

QasehnyaRania said...

wah gi london :)
mmm, tak tahu la pula.kenapa tak boleh sbb x pernah tjdi