Tabung

26 June 2014

Nuffnang...Apa mslh hang?

Dear Cammy Lia, Your cashout request of RM ??.?? has been rejected and the earnings have been credited back into your account. For queries or clarifications please write to our Helpdesk at http://www.nuffnang.com.my/helpdesk. Thank you. [This is a computer generated email, please do not reply]

Aduhai, aku dh pening la..dh 2bulan bermakna dh 2x aku cashout tp kena rejek. Aku dh la pertama kali cashout ni..Korg2 yg sll cashout tu kan, blh x gtau aku ape mslh Nuff ni..Saje nak cari gaduh ke ape? Uwaaa..Sedih la mcm ni..Huhu..Aku bersemangat dh mcm ape, konon tunggu cek daripada Nuff ni...Memang betul2 x puas hati cenggini kalo layan aku. Hukhuk..

Please...Ada sape2 blh bantu?
Tengok, sakit ati nye pasal, smpi ayat pon dh tunggang langgang ..Hahaha..aku mls nak edit balik..Harapnye korg phm la ape yg aku maksudkan ye...Harap ada yg sudi bantu.. TQ

11 comments:

Anonymous said...

cuba submit ticket kat nuffnang..tnya depa apap problem...kita tak pernah cashout lg...

Unknown said...

kalau masalah cam nie biasanya berpunca pada nama kita atau pun detail yang lain

drshikinzainal @ ekin said...

Ermmm...sian sis.
Sy xde experience. Harap ada sesape yang berpengalaman membantu.

Husna Yusof said...

sabar sabar, jangan marah-marah,, una pun tak pernah cash out lagi.. tp tgk orang lain ok je,, ce akak try tnyer kt help desk die kenape,, sbb diorang selalu reply cepat kalau kita tanya..

NrlAidaHml said...

Alahai..akak pon tengah tunggu cek nuffnang jugak ni..memang ada masalah ke skrg ni?aduhaii akak pon tak tau kenapa..agak-agaknya kenapa ye..aduhaii..ni pon tengah tunggu sebulan jgk ni..

Unknown said...

myb nama or apa2 butiran peribadi mama yg x sm ms cash out tu

penaberkala said...

dah cek semua details peribadi kat nuffnang dashboard semua dah betul?
Nama, akaun no, alamat smua...
saya dh 2 kali cash out, so far takde maslaah lagi

Unknown said...

idah tak pernah cashout lagi... ermmm tapi bila dah baca ada kes macam nie terasa pula nak cashout... nak rasa sendiri pengalaman tu.. :)

Sabar ye cammy...

nuyui a.k.a miss YUI said...

yup submit tiket.

nama tu sama tak mcm dlam ic?
Sbb yui dulu mcm tu.

MAY said...

pergi la htr tiket kat helpdesk..i/Allah dpt tau segera pe masalhnye... jgn tny kat sini....dorg pun fast reply jugak staff2 nuff tu.

mila said...

alamak,submit tiket tu ape? xtahu ni..xphm..