Tabung

16 June 2014

Tak suke ble dia tak sihat

Husband aku..Aku nyampah kalo dia tak sihat..
Sebab ape tau..nanti mood dia ske mrh2..Aku skt ati btl..
Ni baru balik dari kedai..Aku mmg nyata2 dh kne drive..
Dia tlg pgg anak dlm kete..Yee phm la org xsht kan..
Dengan hidung selsema, skt kepala , dmm lagi...
Tapi ak blh je cntrol lagi..takde nak mrh2..cit.cit..
Aku mmg anti btl kalo buat bunyi cit..cit..nak mrh gtu..
Rasa nak bg penampor sulong jer..pakal je suami.
hahaha..garang tak..??
Tak delah, xkan nak tampor suami kan..Kang x bau syurga..
Anak ak ni dia mn nak duduk dgn suami ak dlm kete..
Masa mood okey blh la..
tadi p singgah isi myk kete husband..elok lah dia duduk berdua dlm kete..
Siap main aucakkk masa ak tgh isi minyak...

Otw balik tadi, dia dh ngantuk..
Husband plak nak tido..smbil pejam mata, smbil pgg anak.
Anak dh nak dtg kat aku..,husband ak mula r nak mrh.
Anak dh ngamuk2 ni..xmo dgn dia..
Aku mmg xsmpi ati tgk anak kne mrh..
Geram2 je mlt ak nk mrh laki aku balik.hahaha
Tapi ak diam je sbb phm org tgh xsht,mmg gtu..
Msa kat trefic lite ak amk anak nk riba smbil drive
Tapi ak xnmpk cermin sisi plak..So laki ak amik anak blk ddk dgn dia..
Memang makin kuat la ngamuk.,adoiii
Memang x tenang ak nk drive..rsa nak benti kt ctu jgk.huhu..
Terasa lambat plak nak smpi umah..hehehe..

Tadi singgah jgk kedai Darussalam,
Mujur aku xbeli byk brg...anak aku xnak jln plak ble dh smpi parking..
Nak berdukung..Adeiii..anak2, mcm2 ragam kalo nak tido..
Kesian anak aku, mlm ni tido tanpa makan nasi.,
1 umh x mkn nasi, xsmpt nak masak.konon ingat nak tapau..
Dah td dia duk ngamuk, mls nk sggh kedai..
Pegi kedai 1 Malaysia, nak beli roti..tutup plak..
Awal btl tutup arini..tulis smpi kol 10..tp kol 9 dh setel..

Skrg ni anak dh lena bsama papanya..
Mamanya je yg sibuk update entry lagi..hehehe
Jap lg ada bola kan?
2 2 team feveret ak.hahaha...

2 comments:

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Alahaii siannye sampai x mkn nasi..
(Suami saye pun slalu x sihat sekarsng ni..)

~MommyAqilMedina~ said...

Aida pon tak suka kalau husband tak sihat..bukan sebab dia suka marah2..sebab dia akan berehat sepuasnyaaa..Tidurr je keja..n automatik jadi manja..urghh..hehee