Tabung

24 June 2014

Perlukan Pertolongan

Assalamualaikum..

Perlukan pertolongan sape2 yg tahu mcm mn nak settlekan masalah blog aku ni..Dah 2,3 hari jadi mcm ni..Sangat2  bermslh bagi aku untuk BW blog org lain..Aku dh cube sign out dan signin balik tp tetap sama..Ada tak yg mempunyai masalah mcm aku ni? 

Paham x ape mslh aku hadapi ni?? Cube tgk pic tu..Dia just keluar 1 je blog utk BW...bile click view pon dia x keluar ape2..still mcm dlm gmbr gak..Acaner nak settlekan ni??
Pertolongan kalian sgt2 aku perlukan..
Kalo duk mcm ni smpi ble2, jwbnye blog aku memang sntiasa ketinggalan lah sbb xde update dri blogger lain :-(

8 comments:

Nieyla Nadia said...

actually kak..nieyl pun same...stress je sbb x leh nak BW blog kawan2 lain...dah 3 ari mcnie...

NrlAidaHml said...

Sama jugak dengan akak cammy..tension kan..dah dua tiga hari jugak..pelik betul la..agak dah kenapa lah ni eh..aduhaii..

Unknown said...

Cammy ada tukar2 template ker? biasanya dia hilang kalau kita tukar2 template atau godek2 sana sini... idah pun pernah kena... tapi peliknya ada lak 1 tertinggal tu... idah selalu kena hilang semuaa... haisshh mesti tensen kan...

Unknown said...

ain punye pun sme.. ingtkan blog ain sorg je jd cmtu

Unknown said...

sama lah kita..

Cik Asma BLuppy said...

saya punya dah ok dah. kak g kat dashboard then click blogger feedback, kat situ ade arahan.

drshikinzainal @ ekin said...

Sekarang dah ok:)

Anonymous said...

blog kita semua dah gelong :(