Tabung

24 June 2014

Give Away Contest by Izzlegacy Boutique!!

 join sini

Sedikit info mengenai Izzlegacy Boutique

Butik Izzlegacy terletak di The Atmosphere, Seri Kembangan. Ia merupakan sebuah vendor butik dengan produk utamanya adalah baju kebaya nyonya dan lain-lain jenis kebaya. Anda boleh dapatkan kebaya nyonya yang cantik-cantik dengan design, motif dan warna yang menarik kerana Izzlegacy mempunyai lebih kurang 600 design baju kebaya nyonya diatas brand Izzkebaya. Ramai yang telah membeli kebaya nyonya Izzlegacy (Izzkebaya) dan sangat berpuas hati dengan sulaman kebaya yang halus dan jahitan yang kemas. Pelbagai jenis kelengkapan kebaya ada dijual di butik Izzlegacy seperti kain pareo, kain batik kembang payung, kain batik selisih, kain songket dan pelbagai jenis kerongsang kebaya. Selain dari baju kebaya nyonya, anda boleh dapatkan pelbagai jenis produk yang lain seperti jubah muslimah, baju kurung moden, baju kurung cotton, candy dress, flat shoe, blouse, tudung bawal, aneka shawls, baju kurung kanak-kanak, dress kanak-kanak, kebaya kanak-kanak, aneka jenis biskut dan banyak lagi produk dibawah satu bumbung. Untuk melihat produk-produk di Izzlegacy Boutique, korang boleh layari laman web rasmi Izzlegacy Boutique dengan klik pada link berikut:http://www.izzlegacy.com.

Jom lah reramai membeli belah kat cni..Banyak choice baju2 dan pelbagai jenis lagi yg blh anda dpt di cni.X rugi tau..Harga pon berpatutan.Saya pon tingin jugak nak pakai kebaya ni..Dh lama gile kot x pakai sejak2 rsa bdn dh makin kembang ni..Hehehe.Kalo dpt kebaya free..Syukur Alhamdulillah..Hekhekhek...

Meh-meh nak tag ..sape jadi mangsa ni? hehehe..Sorry ye.Jom support..

Dayang deno
Dr. Shikin
Intan Berlian
It's Truly Me
Mama Darwiish
Mrs Erry
TengkuButang

4 comments:

FizwaN said...

Dari Izzlegacy Boutique: Terima kasih kerana join GA nie. Wish u luck. Untung-2 boleh beraya dengan baju kebaya tahun nie :-) Awak kena taq post nie dengan kawan2 ye sbb salah satu syarat GA. Tq..

Unknown said...

Selamat berGA... :D

drshikinzainal @ ekin said...

Good luck.
Banyak kebaya yang dijual tu n nampak cantik2.

Aneez Jaafar said...

selamat bergiveaway di blan ramadhan..