Tabung

12 June 2014

Mcm2 hal.

Tak ada ape aku nak bebelkan arini...Xde idea plak nak tulis ape..
Puas aku duk pikir, nak cete pasal ape, tp xdtg2 plak 'lampu' ni...
Eh apesal aku tulis lampu?? Alaaaa korg ni, kan biasa kalo ad idea kan dia buat mcm keluar lampu ' tinggggg'..Korg phm x aku maksudkan ape ni? Hahahaha..


Aku nak cete pasal budak opis ni..Tp aku risau kang ada yg membaca blog aku ni..
Mn lah tahu ada yg jadi mata2..kdgnye kite tulis ckit tp yg menambah perisa tu yg xbest tu..
So bek aku xpyh amik risiko..Xpyh cete lah....Hmm..Idea2 dtglah kepada ku..Huhuhu...

Tahu x aku duk baca ayat kat atas ni banyak kaling ulang..
Sebabnya parah sgt idea xde kan? hahaha.Kesian betul..
Aku rasakan, bab tulis entry ni ibarat mcm duduk dlm dewan exam je..

Perah otak nak buat karangan apa..Hahaha..Apalah susah sgt kan..

Tengah hari tadi duk wasap dengan group family..

Kakak ak ckp ma n ayah aku x sihat..
Ma aku demam..demam urat katanya..
Ayah aku plak ciri birit..Dh 4hari mcm tu..
Kua masuk tandas dh berpuluh2 kali..
Bila ajak pegi klinik, ayah aku xnak...
Ayah aku ni memang susah ckit nak g klinik...Eh, mmg susah byk la..

Dia sanggup tahan sakit lg drp pegi klinik tau..
Adoii.kalahkan budak kecik.kalo bab mkn ubat pon sm gak..Hehehe..

Aku ni agaknye mengikut pangai dia lah kot..Ahaks..
Aku memang xske mkn ubat...Melainkan kalo dh teruk lah kan...
Aku juga x suke pegi klinik..Sebabnya ak mls nak explain kat doc ak skt ape..
Aku lebih suka amik EL drp amik MC...takpelah hbs cuti tahunan pon.Hahaha..

Esok ada org ajak aku join men boling...
Aku men boling  memang ke longkang la jwbnye..

Lantak ko lah kalo aku x membantu point dlm group jgn la nk slhkan aku plak..
Aku dh gtau awal2...aku x reti tp ko paksa gak kan??
Yg aku x puas hati tu, dh la paksa suh join..
Lepas tu tetiba letak aku dlm grup lain..Dia grup lain..
X mention kat aku ape2 pon..Masa ajk join tu ckp 1 group ngn dia.
Pandai sgt ko kan?? Kuang asam tol..
Dh la group tu aku x kenal..Ntah mn2 org dia ltk aku kat ctu..

Kalo gtau n tanya ak dulu xpe gak..Ni langsung x gtau pape..
Ak buat dajal,x pegi esok baru ko tahu kan?? Ak mls nak amik port.



2 comments:

mamamursyid said...

dalam tak tau nak tulis ape.. tup2 jadi satu entry...haha

drshikinzainal @ ekin said...

Saya pun xreti main bowling :(