Tabung

16 June 2014

Alhamdulillah Menang GA

Tak suspen langsung kan tajuk tu hahaha...
Takpelah nak buat entry ekspress sbnrnya ni..
Sat lagi nak p tgk kwn2 print kertas banyak2..
Nak tolong yg mana blh tolong..Kesian dorg kalo kena stayback plak..
Ok2, banyak plak aku nak cete kan..Kata nak buat entry ekspress..

Mcm ni...Last minitnya aku join tau GA ni...Serius tak sangka boleh sangkut..
No aku paling last sekali..Dlm hati memang x letak harapan pon tau..

Sekali tgk, empunya GA dtg komen kat blog..
INgatkan komen sebab nak gtau senarai pemenang je,

RUpanya sebab aku ada menang di ctu..Hehehe..
Senyum meleret la kami..Kihkih..Dh lama x menang GA ni..

(Eh mcm tipu je, minggu lps ke 2mggu lps adiah menang GA smpi)


Nak tahu tak aku menang GA ape? Hahaha..
Adoiii.meleret2 betul aku ni..Memang xboleh nak buat ekspress la gini..
Korg ada join tak? Sila2 check kot2 nama korg ada yg tersangkut jugak..Hehehe..

nampak tak nama blog aku di ctu..hehe..dpt adiah tuan blog itu sponsor sndiri...handphone sticker..
Aku xtahu la cmne rupa stickernye, mcm x pnh tgk lagi..Hehehe..Tak sabar nak tunggu adiah smpi...Sponsor kata adiah akan di pos seberapa segera..Kihkihkih


Dan ada 1 lagi yg aku join agak last minute gak la..
Contest LAZADA
Tak sangka kan, last minit pon ada rezeki..
Alhamdulillah..Serius aku x sangka...Rasa nak sengih je 1 hari ni..Hehehe..
Jom-jom semak mana tahu blog korg pn tersenarai yg menang..
Jgn lambat2 nanti adiah tu dia pass kat org len plak..Kihkih

Nampak tak, nampak tak...Dlm list tu ada nama aku? hihihi....Thanx kepada penganjur dan sponsor...
Nanti blh la aku guna voucher tu untuk beli brg hari raya..Kasut aku ke, hubby aku ke..Kihkih..Jimat da RM35 kan? Sape nak bagi .. Alhamdulillah.....Gembira x terhingga...


Dlm duka masih ada suka....Aaamiinnn


7 comments:

lynndamya said...

Salam..hai hahaa wahhh Alhamdulillah, mmg bertuah betul..sbb join last pun still dapat juga..Tahniah ! mmg senyum lebar je lah hari ni..:D..terima kasih sudi join ya..selamat bershopping..hehe, email sy dah beri pd akak LAZADA tu, so nnti dia emailkan kod voucher..thanx :D

dear anies said...

TAHNIAH!!

drshikinzainal @ ekin said...

Tak menang..huhu..
Tahniah mama SA. Hadiah ape tu?

SNM said...

Tahniah. Murah rezeki tu (^^,)

Nieyla Nadia said...

singgah malam..
nieyl pun suke kucing kak...
Kat umah ade bela kucing parsi..

nieyl pun menang contest lazada tuh..Tak sangka betul...rezeki...rm35 sape nak kasi kan..hehe~

Unknown said...

Tahniah cammy... rezeki nak raya nie.. :D

Dayang Deno said...

Tahniah tahniah!^^