Tabung

18 June 2014

Bagusnya Arfan ni

Boleh plak aku x perasan si Arfan main botol susu..
ELok tadi aku nak amik barang kat seat blkg, tengok2 ada botol susu..
Patutlah pagi tadi aku tgk dia pandang2 je seat blkg..
Aku ingatkan dia nak amik kasut dia..So aku buat dunno jelah..
Anak x reti nak cakap lagi...ni lah natijahnya..Hehehe
Arfan2....Mujur aku ada bekalkan botol air yg straw tu dlm beg dia..
Aku xtahu lah cmne pengasuh dia buat...
Aku dh inbox kat fb td gtau tp xde reply plak..

Tengah bz layan budak2 r tu agaknya..
Arini pon ak x bekalkan Arfan mknn...Biasa mmg ak p singgah kedai dulu beli meehun..
Arini mcm xsempat je..So terus je pegi umah pengasuh.
Mujur kebetulan pengasuh pon memang goreng meehun arini..Hehe

Pagi tadi Arfan bagun awal.Kol 6 dh bangun..
Bagi susu pon xnak tido dah..Tetibe sengih terus bgn kuar bilik...
Anak2..Dh la tadi blh aku terlajak tido..Langsung xsdr bunyi alarm.
Sblm tu kul 4.30 dh sedar, tp awal lagi..Cmne blh smpi kul 6...Rasanya mcm baru je lelap
Tapi mujur la kol 6, kalo pukul 7?? perghh nAya...Hehehe..

9 comments:

Cik Asma BLuppy said...

mama tengok bola ke smlm? hihi. salam kenal ye. :)

Umi Nazrah said...

salam singgah. alhamdulillah. semoga anak2 kita menjadi anak yg soleh dan solehah di dunia dan akhirat ^_^

Nanie Dean said...

KN dulu masa anak kecik tertinggal beg baju yang nak bawak ke taska kat rumah pun pernah! hehehe. Rindu pulak zaman anak2 masa kecik2 dulu. Sekarang ni semuanya anak2 dah pandai buat sendiri...

Montana said...

saja singgah mai jalan2 ja noooo..makan angin

Lydia Miza said...

Alala.. Agaknya pki botol ada straw tu ke dia hisap susu kat sana?

Unknown said...

perghhh nasib pukul 6 ek... kalau tak jawabnyer mintak time off la kat doktor... :D

drshikinzainal @ ekin said...

Anak2 saya tak pandai pakai botol straw tu..
Dah skolah pun takde idea camne nak.stopkan dari melekat dengan botol susu.

drshikinzainal @ ekin said...

Saye kalau dah terbangun kol 4.30am tu mmg slalu terlajak. Sampai pukul 7am plk tu. Tu yg kalau dah terjage terpakselah x tdo.

NrlAidaHml said...

huhuhu..sabar je lah kan..nasib baik ada Arfan..akak pon kalau bangun pagi selalu terlajak..malasnyaa nak bangun..huhuhu