Tabung

29 June 2014

Rezeki Ramadhan

Selamat pagi semua..Belum terlewat untuk aku ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada seluruh kwn2 blogger yg beragama Islam..Semoga Ibadah puasa kite pada tahun ini lebih baik daripada tahun2 yg lepas..

Hari ni aku bawak anak dtg opis..Semalam pengasuh sms aku katanya emergency balik kampung, mak accident..Aku xtahu la bape hari pengasuh cuti, dia kata depends pada kondisi emak beliau..Aku pasrah...Arini mujur bos aku cuti..Esok2 lusa kalo pengasuh  xdpt jaga jugak, aku terpaksa la bwk Arfan dtg opis lagi..Harapnya bos aku x kisah.. (tapi memang sblm ni pon dia x kisah..Aku nak amik cuti pon, cuti dh x byk..Nanti nak raya lagi)

Takpelah abaikan hal tu...Ni ada hal yg lebih bagus untuk aku cetekan..Hehehe..Pagi2 ni aku buka emel opis.. aku memang guna emel opis untuk notification kalo ada org komen kat blog aku..So pepagi ni, bile buka je emel tu..tetibe dpt 1 emel ni...Hepi la aku...teruja pon ada..tertanya2 pon ada gak..
Dr. Nazeck ni memang bagus tau...Dia suka alert bab2 mcm ni..Kalo dia xgtau aku rsa memang aku x tahu..Sebab aku 2hari cuti ni memang aku x buka blog..henpon aku , aku xtahu nape xblh nak buka dasboard..Sakit ati ( Henpon baru, hekhekhek)
Thanx Dr. sebab bgitau sy..Masih rezeki sy..Tadi tebus dengan sponsor, on de spot dpt adiahnya hehehe..
Topup RM10.. Thanx sponsor.. Blogger Azhafizah

Lepas je aku baca emel tu, terus dgn x sabarnye aku buka blog Mama Darwiish..Hehe..Sebenarnya aku pon dh lupa yg aku ada join GA tu.. Mujur ada Dr yg baik hati tlg gtau..ahaks.. Slow2 tau aku scroll nama2 pemenang tu...1st tgk yg menang RM100, perghh bestnya siapa yg dpt tu...Untung lar...

Nama aku belah2 bwh, tengok2 dapat topup RM10.. pestime aku menang topup, sblm ni biasa dpt brg..Hehe..ALhamdulillah..Terus aku p terjah blogger Azhafizah tu gtau aku pemenang untuk topup tu..Then x sangka plak, ots dpt adiah tu..Hahaha...Gile pantas blogger ni..Thanx ye sebab sudi sponsor adiah ni untuk pemenang2 :-)


Lepas ni baru aku bloh BW...Anak aku tgh tido ni..Blh la slow aku BW yg mn sempat..Harapnya lama lah anak aku tido..Hehehe.. Nak buat keje lagi..Ada surat masuk , tp x byk pon..

p/s : Arghh tensi la tgk talipon opis ni naik no org yg annoyed..hahaha.

8 comments:

Farah Waheda Wahid said...

salam Ramadhan dear... Alhamdulillah, rezeki tu...

Aisy Nasiha said...

Selamat berpuasa. Rezeki awal ramadan tu. Tahniah..

Semoga pengasuh tu cepat balik ya. Arfan tak buat hal ke duduk dgn mamanya? Harapnya semua ok ya..

MAY said...

tahniah-tahniah... saya dah lama tak join GA.. malas dahhhhhhh...

Unknown said...

detail awk dah lama dpt.. sy dah bg pada sponsor pada hari yg sama.. cuba dptkan kepastian dari sponsor ye. :)

Anonymous said...

tahniah.. :D

Cik Anita said...

selamat berpuasa~

Wah, rezeki bulan Ramadan la tu. Dah lama tak join GA ni.. Tak sempat dah!

Cik Asma BLuppy said...

rezeki. alhamdulilah.

drshikinzainal @ ekin said...

sape yang annoying tu ?