Tabung

23 December 2013

Bila Mood Malas Datang

Memang skrg ni asyik malas je..
Xtahu nak tulis apa..
Malas nak memikir nak create entry..
Ayoyoyo..Betul2 x elok untuk kesihatan..
Kan? Kan?

Arini ak bersiaran kat opis.
Semalam aku cuti..
Jumaat Lepas pon aku cuti gak..

Ada tak aku gtau yg aku ada family day ( Adikberadik + Ibubapa jer ) kat Melaka??
Tak de eh?? Ok2, aku nak gtau lah ni..

Jumaat - Ahad lepas aku dan adikberadik aku ada buat family day..
Family day ni baru 2x kami buat sebagai program tahunan kami 1 keluarga..
Yelah biasa kumpul time raya je kan???
So start taun lps kami buat idea, berkumpul selain drp ari raya..
So tercipta lah Family Day ini..
Taun lepas kami ke Langkawi..
So taun ni Melaka je..Dekat je pun..Hehehe..

Organizer kali ni kakak aku, Nama dia Aznu..Panjang lagi..Tapi dlm keluarga pgl dia kak su..
Memang dari awal taun dh plan..
Dia yg urus dri segi homestay, tmpt nak g lawat dll..
Banyak kejadian2 yg berlaku masa kami berfamily day ni..
Haihh..mcm banyak benda x kena jer..Hehehe..
Tak tahu lah nak kate hepi ke tak..
Sbb mcm terkejar2 je family day kali nih..

Bukan nak slhkan organizer tp tu lah..
Aku dh pesan awal2, rancang la buat jadual nak ke mana dan ke mana..
Takut nnti kelamkabut, tp kakak aku xnak dgr..
So menjadi lah FD kami yg x seberapa...Bagi aku lah kan??
Tp xnak slhkan kakak aku jugak..Kesian gak kat dia..
Bukan senang jadi organizer kan??Nak urus byk menda..
Aku xtahu bila akan jadi organizer.Hehehe..Nanti setiap sorg akan merasa..
Taun depan Rancangnya nak ke Pulau Perhentian..
Korg ada pengalaman x?? Ada tak pakej yg menarik utk ke sn?
Blh suggest????

1 comment:

TelingaBulat said...

buat kt melaka pon ok jugak..ade mcm2 tmpt boleh p..tb melakae pn xpuas jalan lg tau..tp kn langkawi mmg best..rugi xpulun beli coklat daiman murah2 kot