Tabung

19 December 2013

Hari ni happy sikit

Hehe tajuk mcm x leh blahh je kan??


Pagi tadi, buka dashboard blog, tetiba nampak mcm ada org tag aku..
Aku bukak blog dia...Eh2, memang nama ak lah dia sebut..
Dah cuak da ni..

Dia suh aku emel dia alamat dan no hp..
Alamak, nape plak ni??
Risau jugak sebab ak xde pon join contest menang contest ke ape..

Cuma ak memang suke komen je kat blog dia..Hehe..

So aku dgn perasaan tertanya2..aku emelkan dia..
Aku tanya nape dia nak maklumaat aku tuh???
Rupa2 nya dia saje2 jer..
Katanya ada something nak bagi...
Tak tahu la ape benda..
Sebabnya...Korg tahu sebab ape???
Sebab aku rajin komen kat blog dia..

Kehkehkeh...Mcm tak sangka je kan?
Alhamdulillah..Kalo betul seperti yg dikata..

Dlm 2,3hari ni aku mcm down, tetibe arini dtg rezeki mcm ni..
Sape tak hepi kan?? Syukur2...
Thanx ye pada tuan blog tu..
Buat sementara ni xmo kasi tahu lagi blog mane..
Hahahahaha..Konon surprise la sgt kan??? :-p
Mcm la ada org yg nak amik tahu...

Then, lagi 1 aku hepi sebab arini makan banyak..
hahahaha....Baru lepas mkn pengat durian +pulut..

Td kat pantry tetibe nampak bungkusan..
Tanya2, katanya amik je..Kalo dh ltk kat ctu maknanya untuk org mkn ler..
So aku amik lah..Hahaha..Dh lama x mkn pengat durian ni..

Dan lagiiiiiii yg plg buat aku hepi sebabnya....
Esok dan Isnin dpn aku cuti!!!
Yipppiiiii....
Dan esok jugak ak dpt jumpa dgn keluarga aku..Hehehe..
Ujg minggu ni kami sekeluarga buat family day kat Melaka.. 3H 2M..
So mak ayah aku kat T'Ganu tu akan bertolak mlm ni ngan kakak aku..
Semoga perjalanan dorg selamat..
Hepi kan??

So mungkin selama bercuti nanti aku x kan update blog..
Kalo aku rajin nanti aku up entry pasal g Melaka tu ye :-)



Note : Kepada kwn blog yg beragama Kristian, ak ucapkan Hepi Krismas.

2 comments:

Ciktie said...

wahh..tahniah

TelingaBulat said...

tahniah...tb pon samee..ouh my lucky day..alhamdulillah ;)