Tabung

29 December 2013

Permata Hati Di Opis

Arini aku bawak Arfan datang opis.Last aku bwk dia rasanya masa dia 5bulan kot..
kiranya 3 bulan yg lepas r...

Pagi tadi pengasuh baru msej ckp anak dia demam..
Dah 3 hari demam..So dia nak bawak anknya g amik darah..
So aku okey jer..Nak buat mcm mana kan.benda luar jangka..
Lagipon bos aku xde, so aku lagi suka dpt bersama Arfan hehe..

Arfan baru tido..
Kesian dia,xtahu la selesa ke x..
Tido atas toto nipis je..
Arap lama r dia tido..
Tadi letak dlm stroller...
Kaki dia blh tersepit plak kat celah tempat tu.
Meraung la dia..AKu plak panik..Hehe.
Tapi mjr aku memang perasan kaki dia tersepit.
Kalo x mesti aku heran nape tetibe dia nangis.
Arfan2..tu lah x duduk diam sgt, sape suruh..

Bubur dia cmne ntah nak panas kan dia.jwbnye rendam air panas jelah..
Mujur kat opis ada penapis coway tuh.
Senang ckit kalo nak air panas segera..
Kebetulan arini air paip buat hal plak..
Harapnye coway tu sempat bertahan smpi tengah hari..
Kalo x kesian ARfan mkn bubur sejuk..dlm petiais lagi tu..huhu..

Smlm Arfan hepi btl duk men kejar2 dgn papa dia..
Dia duk dlm walker, papa nya atas wheelchair..
Aku yg nengok rsa geli hati..Hahaha..
Yg lucunya, dia nak dia je yg kejar papa..
Bila papa kejar dia, dia marah, menjerit..Adoii..
Mcm2..mcm reti bahasa plak dia..Hahaha..
Seyes, smlm hepi sgt tgk dia gelak x hingat..
Papa dia dh penat , tp dia rileks je..siap ajak papa dia main lagi..
Adoiii...Arfan2...dh pndi ajak main..Hehe...


Suka sgt tgk karton yg kaler2 striking..hihi...comel je..

2 comments:

QasehnyaRania said...

cba bayngkan suasana dua beranak tu bermain. hihi

acik idah said...

Ermm... camana ye rasanya bawa anak ke pej... tak pernah ada pengalaman camtu walaupun anak dah 5.. :D