Tabung

02 December 2013

Malasnya nak buat claim

kredit pic : Encik google.

Arghh Malasnya nak buat claim ..
Biasanya bos buat sendiri je..
Minggu ni mcm dia bz semacam je..
Semalam ke Parlimen 1 hari..
Hari ni pon ke Parlimen jugak..
Baru je keluar nak ke sana..
So tugas buat claim, aku lah kena buat,..
Serius aku x suka bab claim ni..
Suh la aku taip lain, ak x kisah..
Tapi nak pikir psl benda alah ni, aku serius menyampah..
Huhuhu...acaner nak pupuk semangat rajin ni..
10hb nanti kang date last..
Nanti kang bos tanya dh buat belom
APe aku nak jwb ni..Hahaha..
Pelishhhh RAJIN, dtg padaku.....

Note : Jom terjah


Thanx Nuffnang coz sudi bagi Iklan kat blog ambe..Ada 1 tgh on Going tu..Arap byk la ckit dpt.Haha

1 comment:

Anim Daim said...

hehhehhehe
sabo melayan kerenah bos hehhehehhe
PA yang bagui....
hehehheheh