Tabung

16 December 2013

Kembali Bertugas

Setelah 8 hari aku bercuti kuarantin..
Eh bukan aku yg kena kuarantin tapi anak aku..
So arini bermulalah kembali rutin harian..
Spt sebelum ak bercuti 8 hari tu..Hehe
Selamat bekerja ye Puan Cammy..
Smlm aku gelakkan korg kan sbb kena keje..
So arini ak gelakkan diri ak sendiri..

Best jugak tau jadi surirumah ni walaupon ble part thari tu dh rasa bosan..
Bosan sebab xtahu nak buat ape..
Bila anak tdo lagi r bosan..Hehe..
Tapi sekali sekala blh la..
kalo dh hari2 macam tu blh ngeng kot kepala..
Hahaha..Aku jenis x suka nak keluar kalo sorg2 ni..
Kalo ada laki pn memang ak mls gak..So acaner?? 

Tadi aku hantar Arfan kat umah pengasuh..
Masa aku nak keluar umah tu muka dia macam nak nangis..
Tapi belom nangis lagi.
Ak xtahu la masa aku tinggal ni dia nangis ke tak.
Harap dia ok jelah..
Budak kalo dh lama x g umah pengasuh kan memang ssh la nak sesuaikan diri balik.
Td masa smpi pon habis keliling umah dia duk tgk.
Mesti pelik sebab umah aku bukan mcm tu Haha..
Lucu tgk Arfan tadi..
Rindu plak kat dia..
Opppsss..Malam tadi Arfan jatuh stroller :-(

Budak yg sentiasa dirindui.Love u syg!!

2 comments:

Umi Qi said...

Suka tgk wajah arfan....dia memahami ibunya nk pi kerja...mungkin dia sebak...ya Allah arfan...nanti Qi hantar toys ye...minta ibu bg email kt umi Qi...

TelingaBulat said...

alalla dia nk nangis la sbb da berhari2 mak n anak kne kuarantin bersame..da tgk muke mak nye aje..tetibe kene berpisah jap..tuh nk cenggeng mukee..nomei sgt ni..jadi anak yg soleh ye arfan da besar nnti..mak carik duit tuh ;)