Tabung

25 December 2013

Hadiah Dah Sampai

ye..Aku ada menang bloglist aritu..
Xtahu pon ad adiah, ingatkan masuk bloglist saje2 jer..
Tetibe aku buka, tgk2 nama aku terpampang..
Oh gembiranya dlm hati ..hehe..
Rezeki...

Thanx kepada sponsor yer..
Bedak tanaka dh selamat smpi kepadaku..
Tapi belom pakai pon laagi..
Aku bab2 nak pakai benda2 gni memang malas ckit.Haha
Harap2 ada lah kerajinan aku nanti yep..
Thanx kepada Penganjur yang sudi anjur then pilih saya sebagai pemenang..
Ececeh..saya terus..Hahaha...

Tadi belek2 blog dia..nampaknye dia ada buat segmen lagi..
Wahhh...kalo rjn aku join la..

5 comments:

NrlAidaHml said...

Tahniah Cik Cammy..bertuah nya..hehee..

Invisible Me said...

Tahniah. Nanti dah tempek2 boleh cerita kt blog. Hehe.

TelingaBulat said...

so far bedak tanaka mmg best pn..rajin ngn mls nk tepek je heheeh

Shahrul Yusof said...

Tuah ayam nampak di kaki, tuah blogger siapa yang tahu. Hehe

QasehnyaRania said...

tahniah