Tabung

20 March 2014

Best eh buat org sengsara?

Semalam korang dengar tak radio Hotfm??
Dah 2x aku dengar dlm masa 2,3hari ni pasal pompuan nak laki org..
Dah la tanpa rasa bersalah mengaku dalam radio..
Dengan siap gelak2 bagai mcm hepi nya dia buat r/tangga org rosak..
Semalam aku dengar, Aishhh rasa mcm nak g tampar jer..
Hot chat petang smlm pasal 'Rasa Bersalah' kalo x silap..
Yang betina ni kol, rasa bersalah pada bakal madu saya..
Dah la ko cakap sambil gelak2..Bangga gila dia nak buat org sengsara.
Memang bangang pompuan tu...Geram2 je aku dgr sore dia..
Masa tu aku otw nak p amik anak...Kalo aku jadi DJ mmg ak emosi la hahaha..
Ko nak cakap ko rasa bersalah tp dlm keadaan yg hepi..
Ada org percaya ke ko betul2 rasa bersalah?
Lepas tu nak tegak benang basah lagi..Konon nak kukuhkan keadaan ko..
Ko cakap ko dh lama kenal jantan tu..sebelum dia nikah lagi ye???
Hmmm...Iyo sgt lah tu..Kalo ko tipu pon bukan org tahu...


Lepastu kan, haritu kat hotfm jugak..
Time ni masa pagi, otw pegi opis plak..
Dah lupe da hotchat dia pasal ape..
Tapi ada sorg pompuan ni kol DJ..
Dia kata xnak bagi suami dia kawen lain..
DJ tanya dh bape lama kawen??Pompuan tu cakap baru 2bulan..
Perghhh nyirap aku dengar...
yang xtahan lagi tu, pompuan tu cakap.Memang IMPIAN suami dia nak berpoligami..Hahahaha..Ada ye impian mcm tu then gurl tu still nak kwen ngan jantan mcm tu? Adoii, xphm aku ape nak jadi ngan dunia skrg ni..
DJ tanya, awak tahu x dia ada hubungan dgn pmpuan lain sblm kawen??
Korg tahu dia jwb ape??
Saya tahu tapi saya yg cakap, lepaskan dlu majlis dgn sy, lps tu bru awk pk yg sorg lagi tu..HAhahaha
Adoiii...Xtahu aku nak rasa kelakar ke marah ke geram..
Ada jugak manusia mcm ni ye?? Aku rasa mcm ada something wrong..
Kalo pmpuan tu normal aku xrasa dia blh cakap mcm tu..
Tapi xnak lah aku buat dosa kering2 je..So dgr jelah ape dia cete..Huhu


Mcm2 dunia skrg ni kan? Ape nak jadi lah..
Nauzubillah..Moga keluarga dan keturunanku sentiasa di dlm rahmatMu..

4 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum,
salam ziarah dari bunda..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

seeloknya daripada ambil suami orang baik kahwin dengan lelaki muda.. kecuali la jika isteri lelaki tu memang nak cari madu..

Nurullai Abdullah said...

hmm speechless....

Masya said...

nauzubillahuminzalikkk .. ada jgk impian mcm ni yer.. kalau ada dpn mata.. mau lempang laju² huhuhuhu