Tabung

05 March 2014

Dah tua sangat ke aku?

Haa tengok....tajuk tu mcm gempak sangat jer..
Macam stil xsdr diri je kan.haha
Umo x lama lg nak masuk 3siri dah..
Dulu penah la org ingat aku umo 18 walaupon time dh 22/23 tahun..
sekarang nan hado da..
sejak beranak ni keupayaan utk mekap mmg 0
mls tahap hape pon xtahu..
kalo org tgk ak pon mcm kesian je..hahaha
aku ingat selama ni og still akan tgk aku mcm muda2 lg
rupanya tekaan aku salah..hahaha..
semuanya gara2 semalam...
semalam ada org etiqa dtg opis promot brg dia..
dlm tgh promot tu dia tanya umo.
masa tu ak ada 4 org kwn..
dh tu dia tanya sape umo 20an..
then blh dia kata kwn sblh ak sorg je yg umo 20an..
alamak..ttbe ak trdetik..muka aku tua sgt ke smpi dia kata mcm tu..hahaha
terus aku dh rsa.. "lepas ni dh xleh nk perasan muda da:"..huhu sedey btl..

Takpelah redha dan pasrah je.
sape suh aku jd pemalas sgt kan? Hihihi..
Kalo g opis kan..ak pakai krim dgn bedak powder baby je then lipstik collagen..siap
xde nye nk pakai blusher or eyeliner dll tu..
slps beranak tahap mls dia menjadi2 sgt..haha..
korg mcm tu jgk ke aku sorg je gni?.kihkih

3 comments:

Asha Lya said...

lya pun kalau gi keja just pkai foundation ngn bedak je :)..malas sikit nak bersolek2 nie

Azean Azman said...

Salam mama Safiy...salam kenal ! Hihi..
Yess akupun rasanya macam tulah lepas dah jadi mama2 ni.. Maybe kejar masa nak siapkan anak..biasa dahulukan org lain dulu..bila turn diri sendiri dah penat nak bersolek macam dulu.. Tapi kadang2 saja mood utk bersolek tu datang :)

ibuhebat said...

haha.. akak lagi la.. tak de nak pakai bedak punnn! :p