Tabung

16 March 2014

Keyword Pelik2 Sungguh

Sape punya keje lh cri benda2 ni kt blog aku..
Haha..tergelak sorg2 ak bace.macam2 lh korg ni..
Blog ak suci tau..Mn ad nk henjut2 bagai..kikiki..
Cubelh bt keyword yg senonoh ckit..ahaksss...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Atas tu intro dah lama aku buat..Dh lama duk dlm draf
Baru arini aku rasa nak continue pasal benda ni..
Aku x sangka la blog aku jadi carian untuk benda2 tu hahaha...
Henjut la, jatuh kandung la, cammy pelik la..
Hoiii..korg cari ape sbnrnya? Huhuhu...

Ustazah juga nafsu? Hahahaaha

Main henjut?? ape lah yg dia cari ye?

Ape yg pelik dgn ak pon ak xtahu.mcm2 tau korg nih


total 1hari yg dtg blog aku x banyak pon..Hehehe..So nak tunjuk pon agak 'kemaluan' di ctu..Hikhik...Tp tengoklah ape yg dorg dapat dlm blog aku ni..Mcm x senonoh je...kikiki..
Apa2 jelah korg..Asalkan korg hepi...Tapi kan, x sangka entry pasal Resepi Bubur Kacang tu betul2 meletop la...Tiap2 hari ada je yg cari..Huhu.Thanx korg yer.!



4 comments:

msredcheesecake said...

tah hape je dorg carik

Umi Qi said...

Mama arfan...mmg entry resepi lah orang suka click...waaaaaaa sonok yer tinggi carian entry bubur kacang yeh...mashukk

Norhasniza Khalid said...

hebat keywords tu semua..

FarahShamsudin said...

kiki.. macam-macamla kan..