Tabung

05 March 2014

Sakitnya hati...

Aku xboleh nak menulis kat fb sebab dia fren ngan aku.
Kang kalo aku unfren nampak sangat aku tgh mrh dgn dia..
Takpe, bile dh reda nanti aku akan unfren dgn dia..baru dia x perasan..

Lain yg aku komen, lain yg dia p kaitkan..
Memang dasar pompuan tua kurang ajar.
Mentang2 dia tua, dia boleh cakap sesedap rasa..
Ye..Suami aku OKU, so ape masalah ko??
Aku x minta simpati ko pon..Ada aku minta duit ko ke?
Takpe, aku sabar la makcik tua...
Aku xnak gaduh ngan org 1 blok ngan aku.

Sebab gaduh2 pon kang jumpa gak dlm lif..
Aku x suka nak cari gaduh ngan org...

Salah ke aku cume bg pendapat..Bukan sebab PARTI pon..

Aku cume terangkan ape yg aku paham je drp ayat tu..
Ape punya bodoh la ko ni..Kang aku dh carut tu..
Aku menulis ni pon terasa ketar2 tangan..
Mcm nak p tampar je muka si makcik tua tuh..
Memang kurang hajar,,Tetibe nak cete pasal OKU...
Padahal aku komen bukan kurang ajar pon..
AKu xphm la..
Dia yg pikir PARTI ckp org yg komen PARTI..
Aduhai..ceteknye pemikiran..
YaAllah berikan aku kesabaran yg tinggi..

Aku xnak krg ajar dgn org tua..
Tapi jgn sebab ko org tua, ko boleh cakap lebih2..
Aku x hadap la dgn ko pon..Bukan ko bg aku makan..
Takpelah aku xde kwn mcm ko pon makcik..
Baru aku kenal ko mcm mane rupanya..
Takpe2...Arini ko mengata suami aku kan...
Aku bukan nak doakan ko...tp tengok lah...skrg hidup ko mungkin senang..
Takpe.......Aku pasrah....Sabar wahai hati...
Cool.....nanti hilang kecantikan ko...
Kite nantikan ape komen balas dri dia nanti...





p/s : Nak menangis je rasa..mujur bos xde :-(

3 comments:

IdaShazana said...

sabar ye sayang

cik gObu said...

sabar yer dik

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Sabar dear..istifar banyak pasti akan tenang k..